|
Vyučující
|
-
Spružinová Michaela, MgA.
-
Stanický Petr, prof. MgA. MFA
|
|
Obsah předmětu
|
- Kresba, malba, modelování, základní štukatérské dovednosti - Seminář o historii skla - Workshop - Studijní materiály jsou doplněny souborem skript a multimediálních výukových podpor, jejichž vypracování bylo financováno v rámci ESF reg. číslo CZ.1.07/2.2.00/15.0451. Materiály najdete na portále http://ads.fmk.utb.cz
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti
- Účast na výuce
- 52 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 38 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student je připraven: |
| Student je připraven: |
| - seznámit se s materiálovými vlastnostmi skla |
| Student je schopen realizovat projekty většího rozsahu, přistupovat kriticky k řešené problematice. |
| Student je schopen realizovat projekty většího rozsahu, přistupovat kriticky k řešené problematice. |
| - seznámit se s materiálovými vlastnostmi skla |
| - seznámit se s technologickými postupy potřebnými ke zpracování zadaného tématu. |
| - seznámit se s technologickými postupy potřebnými ke zpracování zadaného tématu. |
| - seznámit se s širším kontextem tvorby v designu a volném umění |
| - seznámit se s širším kontextem tvorby v designu a volném umění |
| - rozvíjet kritické uvažování |
| - rozvíjet kritické uvažování |
| - verbálně formulovat své koncepční řešení tématu |
| - verbálně formulovat své koncepční řešení tématu |
| - definovat postup výroby svého projektu |
| - definovat postup výroby svého projektu |
| - komunikovat téma v cizím jazyce |
| - komunikovat téma v cizím jazyce |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - rozvíjet kritické uvažování |
| - seznámit se s širším kontextem tvorby v designu a volném umění |
| - seznámit se s širším kontextem tvorby v designu a volném umění |
| - rozvíjet kritické uvažování |
| - koncepčně zpracovat zadané téma |
| - koncepčně zpracovat zadané téma |
| - zařadit svou práci do kontextu současného umění a designu |
| - zařadit svou práci do kontextu současného umění a designu |
| - technologicky zpracovat zvolený (zadaný) materiál |
| - technologicky zpracovat zvolený (zadaný) materiál |
| - připravit prezentaci svých dosažených výsledků |
| - připravit prezentaci svých dosažených výsledků |
| - připravit veškeré podklady pro vizuální komunikaci zpracovaného tématu |
| - připravit veškeré podklady pro vizuální komunikaci zpracovaného tématu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Doporučená Lemme, Arie Art Deco - .
|