Předmět: Plenér SK

» Seznam fakult » FMK » KADS
Název předmětu Plenér SK
Kód předmětu KADS/PLEN
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Stanický Petr, prof. MgA. MFA
Obsah předmětu
Předmět je zaměřen na poznání vlastní osobnosti, upevnění návyků a dovedností při efektivní týmové práci. Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který se bude orientovat především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti, součástí jsou i výtvarné aktivity.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Domácí příprava na výuku - 13 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 12 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru.
K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru.
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
umí vyhodnotit co z viděného a prožitého má vztah k tématu
umí vyhodnotit co z viděného a prožitého má vztah k tématu
dovede konceptuálně myslet, rozvíjet téma
dovede konceptuálně myslet, rozvíjet téma
umí nad svou prací uvažovat v kontextu
umí nad svou prací uvažovat v kontextu
zná způsob práce s vybranými technikami
zná způsob práce s vybranými technikami
zná základní termíny a jejich význam pro analýzu obrazu
zná základní termíny a jejich význam pro analýzu obrazu
Odborné dovednosti
- identifikovat problém
- identifikovat problém
- Site Specific instalace
- Site Specific instalace
- analyzovat stávající stav řešené problematiky
- analyzovat stávající stav řešené problematiky
- navrhnout alternativy / možností řešení
- navrhnout alternativy / možností řešení
- vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení
- vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení
- realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt
- realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Odborné dovednosti
Týmová práce
Týmová práce
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Doporučená literatura
  • HORÁK, Ondřej. Místa počinu. Praha, 2009. ISBN 9788025487754.
  • LEPEŠKA, Petr. Duchovní rozměr krajiny. Lomnice nad Popelkou: JB Studio, 2001. ISBN 8086512002.
  • Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
  • TELLÉUS, Annika. Naslouchat je umění: jak účinně a pozitivně komunikovat. Praha: Portál, 2022. ISBN 978-80-262-1869-2.
  • Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
  • VÁCLAVOVÁ, Denisa; ŽIŽKA, Tomáš (eds.). Site-specific.. Praha, Pražská scéna, 2008. ISBN 9708086102441.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr