|
Vyučující
|
-
Stanický Petr, prof. MgA. MFA
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na poznání vlastní osobnosti, upevnění návyků a dovedností při efektivní týmové práci. Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který se bude orientovat především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti, součástí jsou i výtvarné aktivity.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru. |
| K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru. |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| umí vyhodnotit co z viděného a prožitého má vztah k tématu |
| umí vyhodnotit co z viděného a prožitého má vztah k tématu |
| dovede konceptuálně myslet, rozvíjet téma |
| dovede konceptuálně myslet, rozvíjet téma |
| umí nad svou prací uvažovat v kontextu |
| umí nad svou prací uvažovat v kontextu |
| zná způsob práce s vybranými technikami |
| zná způsob práce s vybranými technikami |
| zná základní termíny a jejich význam pro analýzu obrazu |
| zná základní termíny a jejich význam pro analýzu obrazu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - identifikovat problém |
| - identifikovat problém |
| - Site Specific instalace |
| - Site Specific instalace |
| - analyzovat stávající stav řešené problematiky |
| - analyzovat stávající stav řešené problematiky |
| - navrhnout alternativy / možností řešení |
| - navrhnout alternativy / možností řešení |
| - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
| - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
| - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
HORÁK, Ondřej. Místa počinu. Praha, 2009. ISBN 9788025487754.
-
LEPEŠKA, Petr. Duchovní rozměr krajiny. Lomnice nad Popelkou: JB Studio, 2001. ISBN 8086512002.
-
Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
-
TELLÉUS, Annika. Naslouchat je umění: jak účinně a pozitivně komunikovat. Praha: Portál, 2022. ISBN 978-80-262-1869-2.
-
Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
-
VÁCLAVOVÁ, Denisa; ŽIŽKA, Tomáš (eds.). Site-specific.. Praha, Pražská scéna, 2008. ISBN 9708086102441.
|