Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na poznání vlastní osobnosti, upevnění návyků a dovedností při efektivní týmové práci. Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který se bude orientovat především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti, součástí jsou i výtvarné aktivity.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student je schopen realizovat a obhájit svou ideu. |
Student je schopen realizovat a obhájit svou ideu. |
Odborné dovednosti |
---|
K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru. |
K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student absolvuje výtvarný, seznamovací kurz. Každý rok situovaný v jiné lokalitě. Seznámí se se spolužáky, zařadí se do kolektivu. Seznámí se s vybranou lokalitou a její kulturně-historickým kontextem. |
Student absolvuje výtvarný, seznamovací kurz. Každý rok situovaný v jiné lokalitě. Seznámí se se spolužáky, zařadí se do kolektivu. Seznámí se s vybranou lokalitou a její kulturně-historickým kontextem. |
Student soustavně pracuje na rozvoji svych výtvarných dovedností. |
Student soustavně pracuje na rozvoji svych výtvarných dovedností. |
- Malba |
- Malba |
- Kresba |
- Kresba |
- Site Specific instalace |
- Site Specific instalace |
Odborné dovednosti |
---|
- identifikovat problém |
- identifikovat problém |
- Site Specific instalace |
- Site Specific instalace |
- analyzovat stávající stav řešené problematiky |
- analyzovat stávající stav řešené problematiky |
- navrhnout alternativy / možností řešení |
- navrhnout alternativy / možností řešení |
- vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
- vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
- realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
- realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Odborné dovednosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
HORÁK, Ondřej. Místa počinu. Praha, 2009. ISBN 9788025487754.
-
LEPEŠKA, Petr. Duchovní rozměr krajiny. Lomnice nad Popelkou: JB Studio, 2001. ISBN 8086512002.
-
Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
-
Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
-
VÁCLAVOVÁ, Denisa; ŽIŽKA, Tomáš (eds.). Site-specific.. Praha, Pražská scéna, 2008. ISBN 9708086102441.
|