|
Vyučující
|
-
Kotikov Jana, MgA.
-
Kovařík Vladimír, doc. M.A.
-
Vojta Oldřich, MgA. DiS.
-
Surman Martin, doc. MgA. ArtD.
-
Jindra Jan, doc. MgA.
-
Koláček Kamil, Ing. arch.
-
Királyová Bernadett, MgA.
-
Noga Pavel, prof. Mgr. A. ArtD.
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
-
Stránský Bohuslav, MgA. Ph.D.
-
Pecháček Ivan, Mgr. art.
-
Spružinová Michaela, MgA.
-
Šatková Adriana, MgA.
-
Vyoralová Jana, MgA. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- Pochopení principů práce s informacemi - Osvojení schopnosti analýzy a z ní vyplývající dobře navržené struktury, organizace obsahu sdělení - Vizualizace informací z hlediska jejich hierarchie, agregace, funkce, dynamiky, distribuce apod. s ohledem na potřeby uživatele, prostředí a použitou technologii - Kombinace reálných úkolů (kde je kladen důraz na realizovatelnost řešení), úkolů akademických (kde nemusí být realizovatelnost řešení zcela podmínkou) a experimentálních či vizionářských zadání (důraz je kladen na myšlenku a její prezentaci, ne realizovatelnost) - Vyučující vede studenty k samostatnému, kritickému způsobu myšlení, upozorňuje na chyby a nabízí principy vedoucí k možným řešení
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální práce studentů
- Domácí příprava na výuku
- 125 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
| Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
| Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| popsat metody použité při zpracování úkolu |
| popsat metody použité při zpracování úkolu |
| zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
| vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
| Odborné dovednosti |
|---|
| identifikovat problém |
| identifikovat problém |
| analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| navrhnout alternativy / možností řešení |
| navrhnout alternativy / možností řešení |
| vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
| vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
| realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu.
|