Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Témata jsou zaměřena na rozvíjení principů inovace designu, estetické kvality, efektivní výrobě, ergonomice, spolehlivosti a snadné použitelnosti výrobků, inovativní možnosti nasazení projektů, pozitivní přínos kolektivní práce sledující společný cíl, kvalitní zpracování návrhů a výsledné kompletní virtuální prezentace oslovujícího zadavatele., identifikace návrhu se značkou a konkurenceschopnost.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zvládnutí předchozí látky na požadované úrovni, samostatnost, využití technologie a techniky související s používáním rapid prototyping v oblasti zrychlení realizací projektů, hledání individuálního osobitého a nezávislého projevu na základě komplexní analýzy a vystižení zadání. Odborná prezentace výsledků vlastní práce před skupinou studentů, která má možnost klást dotazy a simuluje tak potenciálního zadavatele projektu. |
Zvládnutí předchozí látky na požadované úrovni, samostatnost, využití technologie a techniky související s používáním rapid prototyping v oblasti zrychlení realizací projektů, hledání individuálního osobitého a nezávislého projevu na základě komplexní analýzy a vystižení zadání. Odborná prezentace výsledků vlastní práce před skupinou studentů, která má možnost klást dotazy a simuluje tak potenciálního zadavatele projektu. |
Výsledky učení |
---|
Student dokáže samostatně reagovat na kombinaci reálných úkolů oblasti POP designu, schopný nezbytné analýzy definující účel k dosažení realizace cílové ideje v podobě prezentace, modelu nebo prototypu. Obhajoby autorského řešení. Pokročilá úroveň práce s grafickými programy. |
Student dokáže samostatně reagovat na kombinaci reálných úkolů oblasti POP designu, schopný nezbytné analýzy definující účel k dosažení realizace cílové ideje v podobě prezentace, modelu nebo prototypu. Obhajoby autorského řešení. Pokročilá úroveň práce s grafickými programy. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
Odborné dovednosti |
---|
Identifikovat problém. |
Identifikovat problém. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
Doporučená literatura
|
-
david E, Carter. American Corporate Identity 2006. ISBN 0-06-083340-8.
-
Fiell, Peter. Design now!. Köln : Taschen, 2007. ISBN 978-3-8228-5267-5.
-
Kolesár, Zdeno. Kapitoly z dějin designu. Vyd. 1. Praha : Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2004. ISBN 8086863034.
-
Kozak, Gisela Ruth. Package design now!. Köln : Taschen, 2008. ISBN 978-3-8228-4031-3.
-
Luke Herriott. The designer´s Packaging bible. www.rotovision.com, 2007. ISBN 978-2-940361-72-4.
-
Sparkeová, P. Století designu. Praha : Slovart, 1999. ISBN 80-7209-142-5.
-
Stacey King Gordon. Packaging Makeovers. Gloucester, 2001. ISBN 1-59253-110-5.
|