|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Projekce (statická, dynamická)
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Všeobecný přehled o materiálech, jejich vzniku a vývoji. |
| Všeobecný přehled o materiálech, jejich vzniku a vývoji. |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Prerequisities are not set |
| Prerequisities are not set |
| Výsledky učení |
|---|
| Student získá přehled o užívaných materiálech v designu, schopnost orientace v použitých materiálech a metodách při tvorbě i aplikaci jednotlivých návrhů. Je schopen samostatné analýzy produktu z hlediska jeho materiálové skladby. |
| Student získá všeobecný přehled ohledně běžně používaných materiálů, dokáže vhodně zvolit materiál pro svůj projekt, zvládne jej opracovat, případně zhotovit technickou propozici pro jeho strojní opracování. |
| Student získá všeobecný přehled ohledně běžně používaných materiálů, dokáže vhodně zvolit materiál pro svůj projekt, zvládne jej opracovat, případně zhotovit technickou propozici pro jeho strojní opracování. |
| Student získá přehled o užívaných materiálech v designu, schopnost orientace v použitých materiálech a metodách při tvorbě i aplikaci jednotlivých návrhů. Je schopen samostatné analýzy produktu z hlediska jeho materiálové skladby. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Identifikovat problém. |
| Identifikovat problém. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza edukačního materiálu |
| Ústní zkouška |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza edukačního materiálu |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Carolyn Knight, Jessica Glaser. Print and Production Finishes for Bags, Labels, and Point of Purchase. England, 2008. ISBN 978-2-940361-94-6.
-
Pluhař, J. a kol. Nauka o materiálech. Praha : SNTL, 1989.
-
Raab, Miroslav. Materiály a člověk : (netradiční úvod do současné materiálové vědy). 1. vyd. Praha : Encyklopedický dům, 1999. ISBN 8086044130.
-
Štěpek, J., Zelinger, J., Kuta, A. Technologie, zpracování a vlastnosti plastů. Praha 1989.
|