Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Současný P.O.P. je rozšířenou marketingovou disciplínou. Ve vztahu ke spotřebiteli je účelným nástrojem pro zaujetí jeho pozornosti a rozšíření prodeje. Dnes se kromě klasických P.O.P. předmětů vytvářejí samostatné P.O.P. projekty, které cíleně vedou zákazníka komplexnějším systémem k získání a prohloubení jeho zájmu a informovanosti o daný produkt, případně rozšíření jeho nabídky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Všeobecný přehled o vývoji P.O.P. |
Všeobecný přehled o vývoji P.O.P. |
Výsledky učení |
---|
Studenti si osvojí základy v tvorbě P.O.P. tak, aby byli schopni jejich aplikace na daném případě, konkrétním designu. |
Studenti si osvojí základy v tvorbě P.O.P. tak, aby byli schopni jejich aplikace na daném případě, konkrétním designu. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
Odborné dovednosti |
---|
Identifikovat problém. |
Identifikovat problém. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Odborné dovednosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
Doporučená literatura
|
-
Carolyn Knight, Jessica Glaser. Print and Production Finishes for Bags, Labels, and Point of Purchase. England, 2008. ISBN 978-2-940361-94-6.
|