|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Současný P.O.P. je rozšířenou marketingovou disciplínou. Ve vztahu ke spotřebiteli je účelným nástrojem pro zaujetí jeho pozornosti a rozšíření prodeje. Dnes se kromě klasických P.O.P. předmětů vytvářejí samostatné P.O.P. projekty, které cíleně vedou zákazníka komplexnějším systémem k získání a prohloubení jeho zájmu a informovanosti o daný produkt, případně rozšíření jeho nabídky.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Všeobecný přehled o vývoji P.O.P. |
| Všeobecný přehled o vývoji P.O.P. |
| Výsledky učení |
|---|
| Studenti si osvojí základy v tvorbě P.O.P. tak, aby byli schopni jejich aplikace na daném případě, konkrétním designu. |
| Studenti si osvojí základy v tvorbě P.O.P. tak, aby byli schopni jejich aplikace na daném případě, konkrétním designu. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Identifikovat problém. |
| Identifikovat problém. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
Carolyn Knight, Jessica Glaser. Print and Production Finishes for Bags, Labels, and Point of Purchase. England, 2008. ISBN 978-2-940361-94-6.
|