Vyučující
|
-
Kovařík Vladimír, doc. M.A.
|
Obsah předmětu
|
Zapojení studenta doktorského studia do pedagogické a tvůrčí činnosti ateliéru či ústavu, ke kterému student náleží. Součástí přípravy studenta pro vlastní pedagogickou činnost je jeho aktivní účast na výuce ateliéru za přítomnosti vedoucího pedagoga, audiovizuálních či projektových praktik, zapojení do konzultací, účast na Státních závěrečných zkouškách, na přijímacím řízení a na klauzurách ateliéru. Podmínkou získání zápočtu z předmětu je rovněž odevzdání písemného návrhu volitelného semináře či cvičení, který by byl doktorand schopný pod garancí svého školitele vést.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti
- Příprava na zápočet
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Tvůrčí a teoretické znalosti studenta podložené magisterským stupněm, schopnost komunikace a předávání informací. |
Tvůrčí a teoretické znalosti studenta podložené magisterským stupněm, schopnost komunikace a předávání informací. |
Výsledky učení |
---|
- definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu - zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu - popsat metody použité při zpracování úkolu - zdůvodnit volbu způsobu vizualizace - vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
- definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu - zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu - popsat metody použité při zpracování úkolu - zdůvodnit volbu způsobu vizualizace - vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
Odborné dovednosti |
---|
- identifikovat problém - analyzovat stávající stav řešené problematiky - navrhnout alternativy / možností řešení - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
- identifikovat problém - analyzovat stávající stav řešené problematiky - navrhnout alternativy / možností řešení - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
V závislosti na tématu publikovaného dokumentu.
-
Becher, T., and Paul R. Trowler. Academic Tribes and Territories: Intellectual Enquiry and the Culture of Disciplines. , UK: The Society for Research into Higher Education & Open University Press, 2001.
-
Drucker, P. F. Fungující společnost: vybrané eseje o společenství, společnosti a politickém systému. Praha: Management Press, 2004.
-
Porvazník, Ján. Celostní management : pilíře kompetence v řízení. 2. přepr. a dopl. vyd. Bratislava : Sprint, 2003. ISBN 80-89085-05-9.
-
Suchá, Ladislava. Nové modely vědeckého publikování. Brno.
|