|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Tvorba osobního portfolia prací studenta s využitím maxima dovedností a znalostí získaných během předchozího studia. Volný projekt dle výběru studenta se snahou hledání provázanosti výtvarných, ekologických, ekonomických a technologických hledisek.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 40 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 100 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 150 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 85 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zvládnutí předchozí látky na požadované úrovni, samostatnost, využití technologie a techniky související s používáním rapid prototyping v oblasti zrychlení realizací projektů, student experimentuje s výtvarnými prostředky na základě komplexní analýzy. Vysoká úroveň znalosti práce s podpůrnými programy. |
| Zvládnutí předchozí látky na požadované úrovni, samostatnost, využití technologie a techniky související s používáním rapid prototyping v oblasti zrychlení realizací projektů, student experimentuje s výtvarnými prostředky na základě komplexní analýzy. Vysoká úroveň znalosti práce s podpůrnými programy. |
| Výsledky učení |
|---|
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Identifikovat problém. |
| Identifikovat problém. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Kolesár, Zdeno. Kapitoly z dějin designu. Vyd. 1. Praha : Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2004. ISBN 8086863034.
-
Luke Herriott. The designer´s Packaging bible. www.rotovision.com, 2007. ISBN 978-2-940361-72-4.
-
Penny Sparkeová. Století Designu Průkopníci designu 20 století Slováry. 2000.
-
Sparkeová, P. Století designu. Praha : Slovart, 1999. ISBN 80-7209-142-5.
|