|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Témata jsou zaměřena na rozvíjení hledání experimentálních či vizionářských zadání, kde je kladen důraz na myšlenku a její prezentaci, nové technologie a trendy. Komplexní spojení výtvarného řešení s funkčnosti a realizovatelnosti navržené konstrukce, inovativní možnosti nasazení projektů, identifikace návrhu se značkou a konkurenceschopnost.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 52 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 18 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zvládnutí předchozí látky na požadované úrovni, samostatnost, využití technologie a techniky související s používáním rapid prototyping v oblasti zrychlení realizací projektů, student experimentuje s výtvarnými prostředky na základě komplexní analýzy. Vysoká úroveň znalosti práce s podpůrnými programy. |
| Zvládnutí předchozí látky na požadované úrovni, samostatnost, využití technologie a techniky související s používáním rapid prototyping v oblasti zrychlení realizací projektů, student experimentuje s výtvarnými prostředky na základě komplexní analýzy. Vysoká úroveň znalosti práce s podpůrnými programy. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student dokáže komplexně uplatňovat své poznatky v tvůrčím procesu v oblasti POP designu, rozvíjí principy inovace projektu, estetické kvality, efektivní výrobu, ergonomii, spolehlivosti a snadnou použitelnost výrobků, inovativní možnosti nasazení projektů - obhajoby autorského řešení. Pokročilá úroveň práce s grafickými programy. Je schopen kolektivní práce sledující společný cíl. |
| Student dokáže komplexně uplatňovat své poznatky v tvůrčím procesu v oblasti POP designu, rozvíjí principy inovace projektu, estetické kvality, efektivní výrobu, ergonomii, spolehlivosti a snadnou použitelnost výrobků, inovativní možnosti nasazení projektů - obhajoby autorského řešení. Pokročilá úroveň práce s grafickými programy. Je schopen kolektivní práce sledující společný cíl. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Identifikovat problém. |
| Identifikovat problém. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
david E, Carter. American Corporate Identity 2006. ISBN 0-06-083340-8.
-
Charlotte - Peter Fiell. design now. 2007. ISBN 978-3-8228-5267-5.
-
Kolesár, Zdeno. Kapitoly z dějin designu. Vyd. 1. Praha : Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2004. ISBN 8086863034.
-
Kozak, G., Wiedemann, J. Package Design Now!. Köln, 2008. ISBN 978-3-8228-4031-3.
-
Stacey King Gordon. Packaging Makeovers. Gloucester, 2001. ISBN 1-59253-110-5.
|