|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je: logotyp a logomanuál vizuální identita vizuální komunikace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování
- Příprava na zkoušku
- 90 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 52 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 48 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 60 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní znalost grafických programů, schopnost kompozičního myšlení, barevné cítění, znalost práce s písmem, pochopení textu. |
| Základní znalost grafických programů, schopnost kompozičního myšlení, barevné cítění, znalost práce s písmem, pochopení textu. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student se orientuje v grafickém designu a chápe vizuální styl. |
| Student se orientuje v grafickém designu a chápe vizuální styl. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Identifikovat problém. |
| Identifikovat problém. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Navrhnout alternativy / možností řešení. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Systematické pozorování studenta |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Systematické pozorování studenta |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Bo Bergstöm. Essentials of Visual Communication. London, 2008. ISBN 978-1-85669-577-0.
-
Landa, Robin. Advertising by design : creating visual communications with graphic impact. Hoboken : J. Wiley & Sons, 2004. ISBN 978-0-471-42897-8.
-
LESTER, PAUL. M. Visual communication. USA: Thomson Wadsworth, 2006. ISBN 0-534-63720-5.
-
Rick Williams and Julianne Newton. Visual communication: integrating media, art and science. 2001. ISBN 9780805850659.
|