Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je: logotyp a logomanuál vizuální identita vizuální komunikace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 49 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní znalost grafických programů, schopnost kompozičního myšlení, barevné cítění, znalost práce s písmem, pochopení textu. |
Základní znalost grafických programů, schopnost kompozičního myšlení, barevné cítění, znalost práce s písmem, pochopení textu. |
Výsledky učení |
---|
Student se orientuje v grafickém designu a chápe vizuální styl. |
Student se orientuje v grafickém designu a chápe vizuální styl. |
Vyučovací metody |
---|
Praktické procvičování |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Systematické pozorování studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Systematické pozorování studenta |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Bo Bergstöm. Essentials of Visual Communication. London, 2008. ISBN 978-1-85669-577-0.
-
Landa, Robin. Advertising by design : creating visual communications with graphic impact. Hoboken : J. Wiley & Sons, 2004. ISBN 978-0-471-42897-8.
-
LESTER, PAUL. M. Visual communication. USA: Thomson Wadsworth, 2006. ISBN 0-534-63720-5.
-
Rick Williams and Julianne Newton. Visual communication: integrating media, art and science. 2001. ISBN 9780805850659.
|