|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
-Úvod do workspace vybraných postprodukčních softwarů. -Animační techniky -Práce s vrstvami, maskami. -Kinetická typografie animace -Barvení a klíčování -Prace s timeline, timewarpem, trackingem. -Obrazová kompozice - Úvod do 3D prostředí -Prace s kamerou -Expressions -Renderování a export
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 54 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 45 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalost software Adobe Phoshop a Adobe Illustrator |
| Znalost software Adobe Phoshop a Adobe Illustrator |
| Výsledky učení |
|---|
| Je schopen realizovat výrobu titulků - low thirdu pomocí kinetické typografie a roz animovaných vektorových a bitmapových souborů, tvorba vlastních presetů. |
| Je schopen realizovat výrobu titulků - low thirdu pomocí kinetické typografie a roz animovaných vektorových a bitmapových souborů, tvorba vlastních presetů. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Identifikovat problém |
| Identifikovat problém |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky |
| Navrhnout alternativy / možností řešen |
| Navrhnout alternativy / možností řešen |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Projekce (statická, dynamická) |
| Demonstrace |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| E-learning |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| E-learning |
| Demonstrace |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
Allen, D. Apple Pro Training Series: Motion (Apple Pro Training). 2004.
-
Buzan Tony, Buzan Barry. Myšlenkové mapy: probuďte svou kreativitu, zlepšete svou paměť, změňte svůj život. Brno, 2012. ISBN 9788026500308.
-
Crook Ian, Beare Peter. Motion graphics: principles and practices from the ground up. New York, 2016. ISBN 9781472569004.
-
GYNCILD, Brie a Lisa FRIDSMA. Adobe After Effects CC: 2018 release. San Jose, 2018. ISBN 978-01348532.
-
Harauz Nick. Apple Motion 5 Cookbook. ISBN 9781849693806.
-
Shaw Austin. Design for motion: motion design techniques & fundamentals. Burlington, 2015. ISBN 9781138812093.
|