|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do předmětu, prezentace práce předchozích ročníků. 2.-13. Prezentace vyhledanych informací v danych okruzích. Diskuze nad využitím.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Individuální práce studentů
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalost práce s internetovým prohlížečem a prezentačním softwarem. |
| Znalost práce s internetovým prohlížečem a prezentačním softwarem. |
| Výsledky učení |
|---|
| Vyhledávání na internetu. Student zvládne zpracování vlastních vyhledaných informací a materialů k prezentaci, kterou pak edituje na portál, který pro tento účel vznikl. |
| Vyhledávání na internetu. Student zvládne zpracování vlastních vyhledaných informací a materialů k prezentaci, kterou pak edituje na portál, který pro tento účel vznikl. |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu |
| Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
| Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu |
| Popsat metody použité při zpracování úkolu |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
| Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
| Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Identifikovat problém |
| Identifikovat problém |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky |
| Analyzovat stávající stav řešené problematiky |
| Navrhnout alternativy / možností řešení |
| Navrhnout alternativy / možností řešení |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
| Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Demonstrace |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Demonstrace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
Buzan Tony, Buzan Barry. Myšlenkové mapy: probuďte svou kreativitu, zlepšete svou paměť, změňte svůj život. Brno, 2012. ISBN 9788026500308.
-
Chen Wang. Interactive Installation Art & Design. Hong Kong, 2020. ISBN 9881998581.
-
Klanten, Robert , Ehmann, Sven , Hübner, Matthias , Sinofzik, Anna. High touch : tactile design and visual explorations. Berlin, 2012. ISBN 978-3-89955-444-1.
-
Klanten Robert. A Touch of Code: Interactive Installations and Experiences. Berlin, 2011. ISBN 978-3899553314.
-
Leopoldseder Hannes. Internaional Compendium Prix Ars Electronica. Berlin, 2018. ISBN 978-3-7757-4442-3.
-
Paul Christiane. Digital Art. London, 2015. ISBN 978-0500204238.
-
Shanbeum Phaedra. The Digital Interface and New Media Art Installations. New York, 2020. ISBN 978-1138605879.
|