Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Prezentace vyhledaných informacích v daných kruzích. Diskuze nad využitím, Testování Editace prezentace Editace prezentací v redakčním systému na daném portále
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Individuální práce studentů
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalost práce s internetovým prohlížečem a prezentačním softwarem. |
Znalost práce s internetovým prohlížečem a prezentačním softwarem. |
Výsledky učení |
---|
Vyhledávání na internetu. Student zvládne zpracování vlastních vyhledaných informací a materialů k prezentaci, kterou pak edituje na portál, který pro tento účel vznikl. |
Vyhledávání na internetu. Student zvládne zpracování vlastních vyhledaných informací a materialů k prezentaci, kterou pak edituje na portál, který pro tento účel vznikl. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
Popsat metody použité při zpracování úkolu |
Popsat metody použité při zpracování úkolu |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
Odborné dovednosti |
---|
Identifikovat problém. Analyzovat stávající stav řešené problematiky. Navrhnout alternativy / možností řešení. Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Identifikovat problém. Analyzovat stávající stav řešené problematiky. Navrhnout alternativy / možností řešení. Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Individuální práce studentů |
Projekce (statická, dynamická) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Demonstrace |
Projekce (statická, dynamická) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Demonstrace |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Chen Wang. Interactive Installation Art & Design. Hong Kong, 2020. ISBN 9881998581.
-
Klanten Robert. A Touch of Code: Interactive Installations and Experiences. Berlin, 2011. ISBN 978-3899553314.
-
Leopoldseder Hannes. Internaional Compendium Prix Ars Electronica. Berlin, 2018. ISBN 978-3-7757-4442-3.
-
Paul Christiane. Digital Art. London, 2015. ISBN 978-0500204238.
-
Shanbeum Phaedra. The Digital Interface and New Media Art Installations. New York, 2020. ISBN 978-1138605879.
-
Sven Ehmann. Tangible: High Touch Visuals. ISBN 978-3899552324.
|