Předmět: Motion grafika 3

» Seznam fakult » FMK » KADD
Název předmětu Motion grafika 3
Kód předmětu KADD/MD5MG
Organizační forma výuky Přednáška + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Ondroušek Václav, MgA.
Obsah předmětu
-Úvod do workspace vybraných postprodukčních softwarů. -Animační techniky -Práce s vrstvami, maskami. -Kinetická typografie animace -Barvení a klíčování -Prace s timeline, timewarpem, trackingem. -Obrazová kompozice - Úvod do 3D prostředí -Prace s kamerou -Expressions -Renderování a export

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, E-learning
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Znalost Adobe Photoshop a Illustrator
Znalost Adobe Photoshop a Illustrator
Výsledky učení
Je schopen realizovat výrobu titulků - low thirdu pomocí kinetické typografie a roz animovaných vektorových a bitmapových souborů, tvorba vlastních presetů.
Je schopen realizovat výrobu titulků - low thirdu pomocí kinetické typografie a roz animovaných vektorových a bitmapových souborů, tvorba vlastních presetů.
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu.
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu.
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu
Popsat metody použité při zpracování úkolu
Popsat metody použité při zpracování úkolu
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením
Odborné dovednosti
Identifikovat problém
Identifikovat problém
Analyzovat stávající stav řešené problematiky.
Analyzovat stávající stav řešené problematiky.
Navrhnout alternativy / možností řešení.
Navrhnout alternativy / možností řešení.
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení.
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení.
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
E-learning
E-learning
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Demonstrace
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Demonstrace
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Projekce (statická, dynamická)
Projekce (statická, dynamická)
Hodnotící metody
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Doporučená literatura
  • Buzan Tony, Buzan Barry. Myšlenkové mapy: probuďte svou kreativitu, zlepšete svou paměť, změňte svůj život. Brno, 2012. ISBN 9788026500308.
  • Crook Ian, Beare Peter. Motion graphics: principles and practices from the ground up. New York, 2016. ISBN 9781472569004.
  • GYNCILD, Brie a Lisa FRIDSMA. Adobe After Effects CC: 2018 release. San Jose, 2018. ISBN 978-01348532.
  • Harauz Nick. Apple Motion 5 Cookbook. ISBN 9781849693806.
  • Shaw Austin. Design for motion: motion design techniques & fundamentals. Burlington, 2015. ISBN 9781138812093.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr