Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahem je: Obal - papírový, kartonový, plastový, dřevěný, kovový, skleněný, kombinace materiálů. Obal - luxusní, levný, ekologický Obalová řada Packaging jako nástroj prodeje, nízkorozpočtové obaly, luxusní balení, typografie na obalech, povinné informace, EAN kódy, výsekové nože.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti
- Příprava na zkoušku
- 40 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady jsou: základní znalost pravidel sazby znalost typografie psychologie barev tvarová a prostorová představivost orientace v aktuálních trendech v grafickém a obalovém designu zájem o materiály. |
Předpoklady jsou: základní znalost pravidel sazby znalost typografie psychologie barev tvarová a prostorová představivost orientace v aktuálních trendech v grafickém a obalovém designu zájem o materiály. |
Výsledky učení |
---|
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu. |
Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
Popsat metody použité při zpracování úkolu. |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
Zdůvodnit volbu způsobu vizualizace. |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
Vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením. |
Odborné dovednosti |
---|
Identifikovat problém. |
Identifikovat problém. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Analyzovat stávající stav řešené problematiky. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Navrhnout alternativy / možností řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
Realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
&. Výroba obalů I. a II. Polygrafické minimum, kolektiv Bratislava ČSN. &, &.
-
Dabner, David. Grafický design v praxi: [zásady, postupy, projekty]. Vyd. 1.. Praha: Slovart, 2004. ISBN 80-7209-597-8.
-
Hampshire, Mark. Packaging : design successful packaging for specific customer groups. Mies : RotoVision, 2007. ISBN 978-2-940361-71-7.
-
Jackson, Paul. Creative Packaging: One-Piece Packaging Solution. 2022. ISBN 9789887608752.
-
Luke Herriott. The designer´s Packaging bible. www.rotovision.com, 2007. ISBN 978-2-940361-72-4.
|