-
&. BLAŽEJ, B. Grafická úprava tiskovin, vyd. Praha, SPN 1990 KOLEKTIV. Mocná zbraň marketingu: Reklama P-O-P. vyd. Praha, Vydavatelství Libor Pavlata 2001 KOTYZOVÁ, P. Corporate Identity. : vyd. Praha, MOSPRA 2001 TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. vyd. Praha, GRADA 2000 VYSEKALOVÁ, J. KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. vyd. Praha, GRADA 2000 KŘÍŽEK, Z. Tvorba propagačních prostředků, Zlín, UTB 2001 BLAŽEJ, B. Grafická úprava tiskovin, vyd. Praha, SPN 1990 KOLEKTIV. Mocná zbraň marketingu: Reklama P-O-P. vyd. Praha, Vydavatelství Libor Pavlata 2001 KOTYZOVÁ, P. Corporate Identity. : vyd. Praha, MOSPRA 2001 TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. vyd. Praha, GRADA 2000 VYSEKALOVÁ, J. KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. vyd. Praha, GRADA 2000 KŘÍŽEK, Z. Tvorba propagačních prostředků, Zlín, UTB 2001 . &, &.
-
&. Vladimír Beran: TYPOGRAFICKÝ MANUÁL kol.: GRAMATIKA VIZUÁLNÍ KOMUNIKACE Rambousek: PÍSMO A JEHO UŽITÍ Filip Blažek a kol.: POČÍTAČOVÁ TYPOGRAFIE J.L. Dosong: OD OLOVA K POČÍTAČŮM GRIDS Vladimír Beran: TYPOGRAFICKÝ MANUÁL Filip Blažek a kol.: POČÍTAČOVÁ TYPOGRAFIE J.L. Dosong: OD OLOVA K POČÍTAČŮM GRIDS . &, &.
-
Ambrose G., Harris P. Typografie. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2967-8.
-
Ambrose, Gavin. Layout : velký průvodce grafickou úpravou. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2165-8.
-
BHASKARANOVÁ, L. Podoby moderního designu. Inspirace hlavních hnutí a stylů pro současný design.. Praha: Slovart, 2007. ISBN 80-7209-864-0.
-
Muzika, František. Krásné písmo ve vývoji latinky. 2. rev. vyd. Praha : Státní nakladatelství krásné literatury a umění, 1963.
-
Štorm, František. Eseje o typografii. Vyd. 1. Praha : Společnost pro Revolver Revue, 2008. ISBN 978-80-87037-15-7.
|