Předmět: Kreativní SW 2

» Seznam fakult » FMK » KADD
Název předmětu Kreativní SW 2
Kód předmětu KADD/MD2SW
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Křivková grafika - Bitmapová grafika - Tvorba layoutů a publikací

Studijní aktivity a metody výuky
Cvičení na počítači, Praktické procvičování, E-learning
  • Účast na výuce - 22 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 40 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní počítačová gramotnost
Základní počítačová gramotnost
Výsledky učení
Student bude schopen zvolit nejvhodnější nástroj a vytvořit požadovaný výstup dle zadání tak, aby odpovídal technologickým nárokům pro finální produkci díla. Po zvládnutí základních nároků na výstupy u jednotlivých nástrojů bude každý student pokračovat vlastním tempem v individuálním rozvoji dovedností ovládání vybraných SW.
Student bude schopen zvolit nejvhodnější nástroj a vytvořit požadovaný výstup dle zadání tak, aby odpovídal technologickým nárokům pro finální produkci díla. Po zvládnutí základních nároků na výstupy u jednotlivých nástrojů bude každý student pokračovat vlastním tempem v individuálním rozvoji dovedností ovládání vybraných SW.
podrobnější znalost možností kreativních SW nástrojích
podrobnější znalost možností kreativních SW nástrojích
podrobnější znalost možností a funkcí křivkového editoru
podrobnější znalost možností a funkcí křivkového editoru
podrobnější znalost možností a funkcí bitmapového editoru
podrobnější znalost možností a funkcí bitmapového editoru
podrobnější znalost možností a funkcí 3D editoru
podrobnější znalost možností a funkcí 3D editoru
podrobnější znalost možností a funkcí nástroje, který si individuálně zvolí student
podrobnější znalost možností a funkcí nástroje, který si individuálně zvolí student
Odborné dovednosti
dovede zvolit nejvhodnější nástroj / jejich kombinaci
dovede zvolit nejvhodnější nástroj / jejich kombinaci
dovede ovládat křivkový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup
dovede ovládat křivkový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup
dovede ovládat bitmapový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup
dovede ovládat bitmapový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup
dovede ovládat 3D editor a vytvořit technicky odpovídající výstup
dovede ovládat 3D editor a vytvořit technicky odpovídající výstup
dovede ovládat vybraný SW nástroj a vytvořit technicky odpovídající výstup
dovede ovládat vybraný SW nástroj a vytvořit technicky odpovídající výstup
Vyučovací metody
Odborné znalosti
E-learning
E-learning
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Hodnotící metody
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Doporučená literatura
  • Gordon Fisher. Blender 3D Basics. ISBN 1849516901.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr