Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Křivková grafika - Bitmapová grafika - Tvorba layoutů a publikací
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení na počítači, Praktické procvičování, E-learning
- Účast na výuce
- 22 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní počítačová gramotnost |
Základní počítačová gramotnost |
Výsledky učení |
---|
Student bude schopen zvolit nejvhodnější nástroj a vytvořit požadovaný výstup dle zadání tak, aby odpovídal technologickým nárokům pro finální produkci díla. Po zvládnutí základních nároků na výstupy u jednotlivých nástrojů bude každý student pokračovat vlastním tempem v individuálním rozvoji dovedností ovládání vybraných SW. |
Student bude schopen zvolit nejvhodnější nástroj a vytvořit požadovaný výstup dle zadání tak, aby odpovídal technologickým nárokům pro finální produkci díla. Po zvládnutí základních nároků na výstupy u jednotlivých nástrojů bude každý student pokračovat vlastním tempem v individuálním rozvoji dovedností ovládání vybraných SW. |
celkový přehled o kreativních SW nástrojích |
celkový přehled o kreativních SW nástrojích |
orientace v rozhraní křivkového editoru |
orientace v rozhraní křivkového editoru |
orientace v rozhraní bitmapového editoru |
orientace v rozhraní bitmapového editoru |
orientace v rozhraní 3D editoru |
orientace v rozhraní 3D editoru |
orientace v rozhraní dalšího nástroje, který si individuálně zvolí student |
orientace v rozhraní dalšího nástroje, který si individuálně zvolí student |
Odborné dovednosti |
---|
dovede zvolit nejvhodnější nástroj / jejich kombinaci |
dovede zvolit nejvhodnější nástroj / jejich kombinaci |
dovede ovládat křivkový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
dovede ovládat křivkový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
dovede ovládat bitmapový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
dovede ovládat bitmapový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
dovede ovládat 3D editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
dovede ovládat 3D editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
dovede ovládat vybraný SW nástroj a vytvořit technicky odpovídající výstup |
dovede ovládat vybraný SW nástroj a vytvořit technicky odpovídající výstup |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
E-learning |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
E-learning |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
Tomothy Samara. GRAFICKÝ DESIGN, základní pravidla a způsoby jejich porušování. Slovart, s. r. o. v Praze, 2007. ISBN 978-80-7391-030-3.
|