|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Křivková grafika - Bitmapová grafika - Tvorba layoutů a publikací
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení na počítači, Praktické procvičování, E-learning
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní počítačová gramotnost |
| Základní počítačová gramotnost |
| Výsledky učení |
|---|
| Student bude schopen zvolit nejvhodnější nástroj a vytvořit požadovaný výstup dle zadání tak, aby odpovídal technologickým nárokům pro finální produkci díla. Po zvládnutí základních nároků na výstupy u jednotlivých nástrojů bude každý student pokračovat vlastním tempem v individuálním rozvoji dovedností ovládání vybraných SW. |
| Student bude schopen zvolit nejvhodnější nástroj a vytvořit požadovaný výstup dle zadání tak, aby odpovídal technologickým nárokům pro finální produkci díla. Po zvládnutí základních nároků na výstupy u jednotlivých nástrojů bude každý student pokračovat vlastním tempem v individuálním rozvoji dovedností ovládání vybraných SW. |
| celkový přehled o kreativních SW nástrojích |
| celkový přehled o kreativních SW nástrojích |
| orientace v rozhraní křivkového editoru |
| orientace v rozhraní křivkového editoru |
| orientace v rozhraní bitmapového editoru |
| orientace v rozhraní bitmapového editoru |
| orientace v rozhraní 3D editoru |
| orientace v rozhraní 3D editoru |
| orientace v rozhraní dalšího nástroje, který si individuálně zvolí student |
| orientace v rozhraní dalšího nástroje, který si individuálně zvolí student |
| Odborné dovednosti |
|---|
| dovede zvolit nejvhodnější nástroj / jejich kombinaci |
| dovede zvolit nejvhodnější nástroj / jejich kombinaci |
| dovede ovládat křivkový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
| dovede ovládat křivkový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
| dovede ovládat bitmapový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
| dovede ovládat bitmapový editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
| dovede ovládat 3D editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
| dovede ovládat 3D editor a vytvořit technicky odpovídající výstup |
| dovede ovládat vybraný SW nástroj a vytvořit technicky odpovídající výstup |
| dovede ovládat vybraný SW nástroj a vytvořit technicky odpovídající výstup |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| E-learning |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| E-learning |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
Tomothy Samara. GRAFICKÝ DESIGN, základní pravidla a způsoby jejich porušování. Slovart, s. r. o. v Praze, 2007. ISBN 978-80-7391-030-3.
|