|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Historie zvuku a zvukové složky v gamingu. - Audiovizuální komunikace 2. Zvuk jako součást audiovizuálního vyjadřování v gamingu 3. Základní zvukové kategorie (Mluvené slovo, Hudba, Ruchy) 4. Zvuková dramaturgie, režie a zvukový design 4. Střihová skladba ve hrách - zvuková stránka střihové skladby - obrazovo-zvuková vazba 5. Práce s Archivními ruchy - SW správa, Metadata 6. Soud Design - přístup k SW řešení a reálnému tvoření ve studiových podmínkách 7. Komunikace s mistrem zvuku 8. Implementace zvuku do herního prostředí - FMOD (Studio, Unity) 9. Závěrečná práce - zadání a konzultace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
|
Doporučená literatura
|
-
BEAUCHAMP, Robin. Design for Animation. Focal Press, 2013. ISBN 978-0240824987.
-
Bláha Ivo. Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla.. 3. vydání, Praha: AMU, 2014. ISBN 978-80-7331-303-6.
-
COLLINS, Karen. Game Sound: An Introduction to the History, Theory, and Practice of Video Game Music and Sound Design. The MIT Press, 2008. ISBN 978-0262033787.
-
SINCLAIR, Jean-Luc. Principles of Game Audio and Sound Design. Focal Press, 2020. ISBN 978-1138738973.
-
YEWDALL, Lewis, David. The Practical Art of Motion Picture Sound. Focal Press, 2007. ISBN 978-0240808659.
|