|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Projektové plánovaní.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Týmová práce, Zážitková (sebezkušenostní), Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Schopnost komunikace a práce v týmu včetně dovednosti řízení jeho členů. Dobrá úroveň analytického a systémového myšlení, vysoká míra zodpovědnosti, spolehlivosti a samostatnosti. |
| Schopnost komunikace a práce v týmu včetně dovednosti řízení jeho členů. Dobrá úroveň analytického a systémového myšlení, vysoká míra zodpovědnosti, spolehlivosti a samostatnosti. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Po absolvování kurzu student rozumí výhodám projektového plánovaní a je schopen nabité znalosti a dovednostli aplikovat na podobný typ projektu. |
| Po absolvování kurzu student rozumí výhodám projektového plánovaní a je schopen nabité znalosti a dovednostli aplikovat na podobný typ projektu. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozhovor |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Rozhovor |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
BLOCK Bruce. The visual story: creating the structure of film, tv, and digital media. New York: Focal Press, 2013. ISBN 9780240807799.
-
FOSTER Thomas C. Jak číst film: cinefilův průvodce po světě pohyblivých obrázků.. Brno: Host, 2017. ISBN 978-80-7577-183-4.
-
HONTHANER, B.W. The Complete Film Production Handbook. 2001. ISBN 0240804198.
|