|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student získá základní seznámení s mezinárodním festivalovým okruhem. |
| Student získá základní seznámení s mezinárodním festivalovým okruhem. |
| Definování filmového festivalu, přehlídky. Mezinárodní versus lokální. |
| Definování filmového festivalu, přehlídky. Mezinárodní versus lokální. |
| Charakterizace programové a technické složky festivalu. |
| Charakterizace programové a technické složky festivalu. |
| Vysvětlení dramaturgické části. |
| Vysvětlení dramaturgické části. |
| Vysvětlení technické produkce. |
| Vysvětlení technické produkce. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Osvojení postupů projektové činnosti v jednotlivých fázích. |
| Osvojení postupů projektové činnosti v jednotlivých fázích. |
| Pochopení workflow organizace. |
| Pochopení workflow organizace. |
| Komunikovat přípravu, organizaci a likvidaci projektu. |
| Komunikovat přípravu, organizaci a likvidaci projektu. |
| Sestavení marketingové strategie a práce v teamu. |
| Sestavení marketingové strategie a práce v teamu. |
| Elementární povědomí o možnosti umístění vlastního filmu na festivalu. |
| Elementární povědomí o možnosti umístění vlastního filmu na festivalu. |
|
Doporučená literatura
|
-
BLOCK Bruce. The visual story: creating the structure of film, tv, and digital media. New York: Focal Press, 2013. ISBN 9780240807799.
-
FOSTER Thomas C. Jak číst film: cinefilův průvodce po světě pohyblivých obrázků.. Brno: Host, 2017. ISBN 978-80-7577-183-4.
-
HONTHANER, B.W. The Complete Film Production Handbook. 2001. ISBN 0240804198.
|