Předmět: Zvuková stylizace v GA

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Zvuková stylizace v GA
Kód předmětu KAAV/MD9ZV
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Hruda Pavel, MgA.
Obsah předmětu
1. Historie zvuku a zvukové složky v gamingu. - Audiovizuální komunikace 2. Zvuk jako součást audiovizuálního vyjadřování v gamingu 3. Základní zvukové kategorie (Mluvené slovo, Hudba, Ruchy) 4. Zvuková dramaturgie, režie a zvukový design 4. Střihová skladba ve hrách - zvuková stránka střihové skladby - obrazovo-zvuková vazba 5. Práce s Archivními ruchy - SW správa, Metadata 6. Soud Design - přístup k SW řešení a reálnému tvoření ve studiových podmínkách 7. Komunikace s mistrem zvuku 8. Implementace zvuku do herního prostředí - FMOD (Studio, Unity) 9. Závěrečná práce - zadání a konzultace

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 12 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Analýza uměleckého díla
Analýza uměleckého díla
Doporučená literatura
  • BEAUCHAMP, Robin. Design for Animation. Focal Press, 2013. ISBN 978-0240824987.
  • Bláha Ivo. Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla.. 3. vydání, Praha: AMU, 2014. ISBN 978-80-7331-303-6.
  • COLLINS, Karen. Game Sound: An Introduction to the History, Theory, and Practice of Video Game Music and Sound Design. The MIT Press, 2008. ISBN 978-0262033787.
  • SINCLAIR, Jean-Luc. Principles of Game Audio and Sound Design. Focal Press, 2020. ISBN 978-1138738973.
  • YEWDALL, Lewis, David. The Practical Art of Motion Picture Sound. Focal Press, 2007. ISBN 978-0240808659.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr