|
Vyučující
|
-
Bébarová Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je obeznámit studenty a studentky s principy fungování filmových festivalů z dramaturgického hlediska. Na praktických výstupech si studenti a studentky osvojí strategie sestavování programu ve smyslu hledání klíče k výběru filmů vzhledem k zaměření festivalu a jeho cílové divácké skupině. Nezbytnou součástí je i uvažování nad spojitostmi hlavního programu s doprovodným (přednášky, workshopy, VIP hosté).
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Praktické procvičování, Analýza prezentace, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student*ka umí pracovat s textem. |
| Student*ka umí pracovat s textem. |
| Student*ka umí definovat složky filmové řeči. |
| Student*ka umí definovat složky filmové řeči. |
| Student*ka umí charakterizovat filmový styl. |
| Student*ka umí charakterizovat filmový styl. |
| Student*ka umí popsat specifika filmové řeči a stylu daného díla. |
| Student*ka umí popsat specifika filmové řeči a stylu daného díla. |
| Student*ka umí uvažovat v kontextech. |
| Student*ka umí uvažovat v kontextech. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student*ka dovede oslovit cílové publikum. |
| Student*ka dovede oslovit cílové publikum. |
| Student*ka dovede vypracovat prezentaci. |
| Student*ka dovede vypracovat prezentaci. |
| Student*ka dovede analyzovat filmový styl a řeč. |
| Student*ka dovede analyzovat filmový styl a řeč. |
| Student*ka dovede rozlišit specifika filmového stylu různých děl. |
| Student*ka dovede rozlišit specifika filmového stylu různých děl. |
| Student*ka dovede komparovat filmový styl různých děl. |
| Student*ka dovede komparovat filmový styl různých děl. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Praktické procvičování |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza prezentace studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
DE VALCK, Marijke (ed). Film Festivals.. Routledge, 2016. ISBN 978-0415712477.
-
IORDANOVA, Dina Iordanova (ed.). The Film Festival Reader, St Andrews Film Studies.. 2015. ISBN 978-1908437082.
-
WONG HING-YUK, Cindy. . Film Festivals: Culture, People, and Power on the Global Screen.. Rutgers University Press, 2011. ISBN 978-0813551210.
|