|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Základní okruhy: - strategie rozhodování - proč točit danou látku - podnikání v íoblasti filmového průmyslu - struktura řízení organizace kreativního průmyslu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
- Domácí příprava na výuku
- 21 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| - osvětlení workflow zpracování projektu ve fázích pre-, post a produkce vč. potřebných praktických úkonů a administrativy. |
| - vysvětlit fáze postprodukce a distribuce |
| - vysvětlit fáze postprodukce a distribuce |
| - osvětlení workflow zpracování projektu ve fázích pre-, post a produkce vč. potřebných praktických úkonů a administrativy. |
| - popsat jednotlivé práce s materiálem |
| - popsat jednotlivé práce s materiálem |
| - charakterizovat specifika marketingu |
| - charakterizovat specifika marketingu |
| - popsat strukturu distribuční smlouvy |
| - popsat strukturu distribuční smlouvy |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - schopen analyzovat rozdíly produkce celovečerního hraného filmu, televizního pořadu, animované tvorby a reklamy |
| - schopen analyzovat rozdíly produkce celovečerního hraného filmu, televizního pořadu, animované tvorby a reklamy |
| - sestavit samostatně štáb |
| - sestavit samostatně štáb |
| - připravit realizaci AVD |
| - připravit realizaci AVD |
| - sestavit plánovanou kalkulaci ceny pro jednotlivé žánry |
| - sestavit plánovanou kalkulaci ceny pro jednotlivé žánry |
| - je schopen vést a organizovat štáb |
| - je schopen vést a organizovat štáb |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
| Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).
-
EPSTEIN, Edwar Jay. Ekonomika Hollywoodu. Praha, 2013. ISBN 978-80-204-2753-3.
-
HOPE Ted. Hope for film.. Berkley, 2014. ISBN 978-1-61902-332-1.
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
NEUMANN D. The Fine Art of Co-producing. Madrid, 2002. ISBN 84-88773-08-0.
-
SZCEPANIK, Petr. Továrna Barrandov.. Praha, 2016. ISBN 978-80-7004-177-2.
|