|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Konkrétní témata: - sponzoři, product placement - strategie prezentace - současná situace distribuce evropských filmů - přehled modelů alternativní distribuce - mediální právo Praktická cvičení: - průzkum realizace magisterského cvičení
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza textu, Analýza uměleckého díla
- Účast na výuce
- 130 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student získal základní informace o produkci audiovizuálního díla. |
| Student získal základní informace o produkci audiovizuálního díla. |
| Student je schopen analyzovat rozdíly produkce celovečerního hraného filmu, televizního pořadu, animované tvorby a reklamy. |
| Student je schopen analyzovat rozdíly produkce celovečerního hraného filmu, televizního pořadu, animované tvorby a reklamy. |
| Je schopen samostatně sestavit štáb, připravit realizaci AVD, sestavit plánovanou kalkulaci ceny pro jednotlivé žánry a je schopen vést a organizovat štáb. |
| Je schopen samostatně sestavit štáb, připravit realizaci AVD, sestavit plánovanou kalkulaci ceny pro jednotlivé žánry a je schopen vést a organizovat štáb. |
| Student se orientuje v základní legislativě lokálního audiovizuálního průmyslu. |
| Student se orientuje v základní legislativě lokálního audiovizuálního průmyslu. |
| Student rozumí technickému scénáři. |
| Student rozumí technickému scénáři. |
| Student umí zpracovat základní produkční dokumenty. |
| Student umí zpracovat základní produkční dokumenty. |
| Student umí sestavit výrobní rozpočet. |
| Student umí sestavit výrobní rozpočet. |
| Student rozumí a umí vysvětlit organizaci natáčení. |
| Student rozumí a umí vysvětlit organizaci natáčení. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student umí využívat nástroje produkčních dokumentů. |
| Student umí využívat nástroje produkčních dokumentů. |
| Student díky analýze technického scénáře umí sestavit natáčecí plán. |
| Student díky analýze technického scénáře umí sestavit natáčecí plán. |
| Student umí koordinovat postprodukci, tak aby audiovizuální dílo bylo úspěšně realizované. |
| Student umí koordinovat postprodukci, tak aby audiovizuální dílo bylo úspěšně realizované. |
| Student umí pracovat s výrobním rozpočtem v jednotlivých fází výroby audiovizuálního díla. |
| Student umí pracovat s výrobním rozpočtem v jednotlivých fází výroby audiovizuálního díla. |
| Student umí sestavit adekvátní finanční plán a vyúčtování. |
| Student umí sestavit adekvátní finanční plán a vyúčtování. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Analýza uměleckého díla |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Analýza uměleckého díla |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
-
DAVID Ivan. Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva.. Praha, 2015. ISBN 978-80-906089-0-0.
-
EPSTEIN, Edwar Jay. The Big Picture. New York, 2005. ISBN 1-4000-6353-1.
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
ROZEHNAL Aleš. Mediální právo.. Praha, 2017. ISBN 978-80-7380-033-8.
|