|
Vyučující
|
-
Cmíral Ladislav, MgA.
-
Felcman Jakub, MgA.
-
Repčík Ivo, MgA.
-
Dvořáčková Markéta, Mgr.
-
Novotný Petr, RNDr.
-
Belica Ondřej, MgA.
-
Smékal Martin, DiS.
-
Dvořák Michal, MgA.
-
Křenková Eliška, MgA.
-
Třeštíková Helena, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je umožnění studentům seznamovat se aktivně s tvorbou významných osobností v oboru, s novými technologiemi, či tendencemi, technickými novinkami, - získat poznatky, zkušenosti a názory pozvaných lektorů. Moderní výuka je nedílným doplňkem hlavní ateliérové výuky a je považována za teoreticko - praktickou průpravu k této výuce. Předmět bude individuálně přizpůsobován konkrétním úkolům a hostujícím umělcům a teoretikům oboru.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Popsat průběh realizovaného workshopu |
| Popsat průběh realizovaného workshopu |
| Charakterizovat jedinečnosti konkrétních setkání s tvůrci, kteří v daném semestru realizují výuku |
| Charakterizovat jedinečnosti konkrétních setkání s tvůrci, kteří v daném semestru realizují výuku |
| Popsat podstatu konkrétních postupů práce, s ohledem na svoji profesi |
| Popsat podstatu konkrétních postupů práce, s ohledem na svoji profesi |
| Definovat postup práce jednotlivých pedagogů |
| Definovat postup práce jednotlivých pedagogů |
| Vysvětlit rozdíly mezi tvůrčími přístupy a metodami jednotlivých pedagogů |
| Vysvětlit rozdíly mezi tvůrčími přístupy a metodami jednotlivých pedagogů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Identifikovat vhodnost tématu workshopu |
| Identifikovat vhodnost tématu workshopu |
| Analyzovat stávající stav tématu prezentovaného na workshopu |
| Analyzovat stávající stav tématu prezentovaného na workshopu |
| Komunikovat na odborné úrovni s vedoucím workshopu |
| Komunikovat na odborné úrovni s vedoucím workshopu |
| Písemně reflektovat průběh workshopu |
| Písemně reflektovat průběh workshopu |
| Aplikovat teoretické znalosti do vlastní praxe |
| Aplikovat teoretické znalosti do vlastní praxe |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
|