|
Vyučující
|
-
Hruda Pavel, MgA.
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
|
|
Obsah předmětu
|
Plenér je zaměřen zejména na: - týmovou spolupráci - sebepozníní - argumentační dovednosti - skupinové aktivity - realizace audiovizuálních výstupů
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Zážitková (sebezkušenostní), Sebereflexe, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci. |
| Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci. |
| Student dokáže: - popsat specifika práce v týmu |
| Student dokáže: - popsat specifika práce v týmu |
| - definovat svou úlohu v týmu |
| - definovat svou úlohu v týmu |
| - popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu |
| - popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu |
| - analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby |
| - analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby |
| - popsat nástroje týmové práce |
| - popsat nástroje týmové práce |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dokáže: - aplikovat nástroje týmové spolupráce |
| Student dokáže: - aplikovat nástroje týmové spolupráce |
| - komunikovat se všemi složkami AV štábu |
| - komunikovat se všemi složkami AV štábu |
| - v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání |
| - v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání |
| - prezentovat výsledek týmové práce |
| - prezentovat výsledek týmové práce |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Týmová práce |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
-
Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
|