Předmět: Plenér 3

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Plenér 3
Kód předmětu KAAV/AV7PL
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Hruda Pavel, MgA.
  • Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
Obsah předmětu
Plenér je zaměřen zejména na: - týmovou spolupráci - sebepozníní - argumentační dovednosti - skupinové aktivity - realizace audiovizuálních výstupů

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Zážitková (sebezkušenostní), Sebereflexe, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 25 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci.
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci.
Student dokáže: - popsat specifika práce v týmu
Student dokáže: - popsat specifika práce v týmu
- definovat svou úlohu v týmu
- definovat svou úlohu v týmu
- popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu
- popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu
- analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby
- analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby
- popsat nástroje týmové práce
- popsat nástroje týmové práce
Odborné dovednosti
Student dokáže: - aplikovat nástroje týmové spolupráce
Student dokáže: - aplikovat nástroje týmové spolupráce
- komunikovat se všemi složkami AV štábu
- komunikovat se všemi složkami AV štábu
- v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání
- v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání
- prezentovat výsledek týmové práce
- prezentovat výsledek týmové práce
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Týmová práce
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Zážitková (sebezkušenostní)
Zážitková (sebezkušenostní)
Sebereflexe
Sebereflexe
Týmová práce
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Rozhovor
Rozhovor
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
  • Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr