Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Výuka formou dílčích cvičení potvrzující připravenost studenta jednoznačně ukazující na jeho profesionální spolehlivost, přesvědčivě osobitou jasně formulovanou uměleckou výpověď s jeho produktivní schopností opírající se o svou vyspělou orientaci v oblasti audiovizuální tvorby.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Týmová práce
- Účast na výuce
- 120 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studenti se seznámí s produkcí korporátního videa. Jsou usměrněni tak, aby dokázali pochopit vztahy mezi produktem a obrazovou dramaturgií s ohledem na produkt. Seznámí se s natáčením v profesionálním štábu, jsou vedeni k pochopení pravidel a hierarchie ve filmovém štábu. Procvičí si práci s komplikovanější filmovou technologií. Naučí se prakticky zvládnout obrazové řešení reklamy a korporátního videa. Získají praktický vhled do problematiky vícekamerového sekvenčního snímání. Budou řešit zesvětlování scény pro vícekamerové snímaní, získají vhled do technologie a principu zesvětlování tohoto typu scény. Seznámí se s televizními formáty a televizními procesy. Řeší se práce v televizním studiu, rozdíly mezi sekvenční a záběrovou technologií. |
Studenti se seznámí s produkcí korporátního videa. Jsou usměrněni tak, aby dokázali pochopit vztahy mezi produktem a obrazovou dramaturgií s ohledem na produkt. Seznámí se s natáčením v profesionálním štábu, jsou vedeni k pochopení pravidel a hierarchie ve filmovém štábu. Procvičí si práci s komplikovanější filmovou technologií. Naučí se prakticky zvládnout obrazové řešení reklamy a korporátního videa. Získají praktický vhled do problematiky vícekamerového sekvenčního snímání. Budou řešit zesvětlování scény pro vícekamerové snímaní, získají vhled do technologie a principu zesvětlování tohoto typu scény. Seznámí se s televizními formáty a televizními procesy. Řeší se práce v televizním studiu, rozdíly mezi sekvenční a záběrovou technologií. |
Výsledky učení |
---|
Student používá nové tvůrčí zkušenosti a vědomosti ke svému absolventskému projektu. |
Student používá nové tvůrčí zkušenosti a vědomosti ke svému absolventskému projektu. |
Vyučovací metody |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
BOJANOVSKÝ, V. Základní principy osvětlování.
-
Box H.: Set Lighting Technician's Handbook. Film Lighting Equipment, Practice, and Electrical Distribution. Routledge,, 2017. ISBN 1138426156.
-
BROWN, B. Lighting. Focal Press. 2012. ISBN 978-0240807638.
-
MILLERSON, G. Lighting for TV and Film,Routledge. 2015. ISBN 978-1138130128.
|