|
Vyučující
|
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
-
Velič Martin, MgA. ArtD.
|
|
Obsah předmětu
|
Okruhy: - Zpracování a prezentace oborových otázek k bakalářské zkoušce. - Příprava a realizace bakalářského filmu. - Asistence na bakalářském filmu. - Prezentace výstupů z praxe v oboru.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 124 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 100 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student ovládá znalosti a dovednosti ve vztahu k režii a scenáristice v kontextu dalších odborných a profesních předmětů. |
| Student ovládá znalosti a dovednosti ve vztahu k režii a scenáristice v kontextu dalších odborných a profesních předmětů. |
| - umí definovat metody práce na teoretické bakalářké práci |
| - umí definovat metody práce na teoretické bakalářké práci |
| - umí popsat metody práce na praktické bakalářské práci (projektu, filmu) |
| - umí popsat metody práce na praktické bakalářské práci (projektu, filmu) |
| - zná dramaturgické teorie (trojaktovka, metoda beatů, sekvenční analýza F. Daniela) |
| - zná dramaturgické teorie (trojaktovka, metoda beatů, sekvenční analýza F. Daniela) |
| - chápe dramaturgické možnosti variant řešení |
| - chápe dramaturgické možnosti variant řešení |
| - naučí se rozdíly ve funkcích doprovodných textů (anotace, explikace, treatment) |
| - naučí se rozdíly ve funkcích doprovodných textů (anotace, explikace, treatment) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - student dovede aplikovat zvolenou metodu práce na teoretické bakalářské práci |
| - student dovede aplikovat zvolenou metodu práce na teoretické bakalářské práci |
| - dovede aplikovat metody práce, které si zvolil pro praktickou část (bakal. projekt, film) |
| - dovede aplikovat metody práce, které si zvolil pro praktickou část (bakal. projekt, film) |
| - zvládá realizovat svoje absolventské výstupy |
| - zvládá realizovat svoje absolventské výstupy |
| - je schopen analyzovat důsledky svých rozhodnutí a zvolených metod postupu práce |
| - je schopen analyzovat důsledky svých rozhodnutí a zvolených metod postupu práce |
| - umí naplnit žánry doprovodných textů adekvátním obsahem |
| - umí naplnit žánry doprovodných textů adekvátním obsahem |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
|
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
-
ARONSONOVÁ, Linda. Scénář pro 21. století. NAMU, Praha 2014. ISBN 978-80-7331-314-2.
-
EGRI Lajos. Umění dramatického psan. Quadrom z.s., M. Koláček, 2013. ISBN 978-80-7589-494-6.
-
Monaco, James. Jak číst film : svět filmů, médií a multimédií : umění, technologie, jazyk, dějiny, teorie. 1. vyd. Praha : Albatros, 2004. ISBN 80-00-01410-6.
-
SEGER Linda. Advanced Screenwriting. Silman-James Press.. Beverly Hills, 2003. ISBN 1-879505-73-8.
|