|
Vyučující
|
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Ondruch Milan, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
Posluchači se naučí vytvořit organický 3D model podle vlastního konceptu, připraví obrazové podklady pro textury a vytvoří nastavení materiálů. Cílem je opět dosažení věrohodnosti spojení 3D objektu s okolím včetně odpovídající interakce. Dalším z úkolů tohoto semestru je vytvoření optimálně zjednodušeného 3D animatiku, umožňujícího bezproblémovou a rychlou editaci.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Demonstrace, Projekce (statická, dynamická)
- Účast na výuce
- 78 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Posluchač je schopen se orientovat v trikových technologiích a zvolit odpovídající technologické řešení tvůrčího úkolu. |
| Posluchač je schopen se orientovat v trikových technologiích a zvolit odpovídající technologické řešení tvůrčího úkolu. |
| Student dokáže: - Vysvětlit práci v nodálním systému |
| Student dokáže: - Vysvětlit práci v nodálním systému |
| - Vysvětlit synchronizaci efektu s pohybem kamery |
| - Vysvětlit synchronizaci efektu s pohybem kamery |
| - Definovat problematiku natáčení interakce se 3D objektem |
| - Definovat problematiku natáčení interakce se 3D objektem |
| - Popsat předpoklady pro věrohodné vložení 3D objektu do reálné scény |
| - Popsat předpoklady pro věrohodné vložení 3D objektu do reálné scény |
| - Vysvětlit funkci materiálů 3D objektu |
| - Vysvětlit funkci materiálů 3D objektu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student umí: - Realizovat 2D kompozici trikového záběru v SW Nuke |
| Student umí: - Realizovat 2D kompozici trikového záběru v SW Nuke |
| - Vyretušovat nežádoucí prvky záběru |
| - Vyretušovat nežádoucí prvky záběru |
| - Synchronizovat pohyb efektu s pohybem kamery |
| - Synchronizovat pohyb efektu s pohybem kamery |
| - Věrohodně vložit 3D objekt do reálné statické scény |
| - Věrohodně vložit 3D objekt do reálné statické scény |
| - Prezentovat postup realizace i výsledné dílo |
| - Prezentovat postup realizace i výsledné dílo |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Projekce (statická, dynamická) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Ústní zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
SAWICKI Mark. Filming the fantastic:a guide to visual effect cinematography.. Elsevier/Focal Press, 2011. ISBN 9780240814735.
|