|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Konkrétní témata: - Střih v reklamě. - Práce střihače TV reklamy. - Střih v reklamním filmu. - Střih videoklipu. - Střihová skladba v komedii. - Pokročilé techniky v Avid MC (komedie). - Střihová skladba v romantickém filmu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Domácí příprava na výuku
- 21 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama. |
| Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama. |
| - Reklamní film. |
| - Reklamní film. |
| - Videoklip. |
| - Videoklip. |
| - Autorská reklama. |
| - Autorská reklama. |
| - Živý střih. |
| - Živý střih. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama. |
| Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama. |
| - Reklamní film. |
| - Reklamní film. |
| - Videoklip. |
| - Videoklip. |
| - Autorská reklama. |
| - Autorská reklama. |
| - Živý střih. |
| - Živý střih. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza uměleckého díla |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Analýza uměleckého díla |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
BORDWELL, David a Kristin THOMPSON. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. Vybrané kapitoly..
-
DANCYGER, Ken. DANCYGER, Ken. The technique of film and video editing: history, theory, and practice.. 5th ed. Burlington: Focal Press, c2011, xxv, 459 s. ISBN 978-0-240-81397-4.
-
Karel Reisz, Gavin Millar. The technoque of film editing. Burlington, 2010. ISBN 9787-024-0521-855.
|