Předmět: Teorie a technologie Střihová skladba 4

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Teorie a technologie Střihová skladba 4
Kód předmětu KAAV/AV4TS
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Krcha Daniel, MgA. Ph.D.
Obsah předmětu
Konkrétní témata: - Střih v reklamě. - Práce střihače TV reklamy. - Střih v reklamním filmu. - Střih videoklipu. - Střihová skladba v komedii. - Pokročilé techniky v Avid MC (komedie). - Střihová skladba v romantickém filmu.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
  • Domácí příprava na výuku - 21 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 15 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 39 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu.
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu.
Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama.
Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama.
- Reklamní film.
- Reklamní film.
- Videoklip.
- Videoklip.
- Autorská reklama.
- Autorská reklama.
- Živý střih.
- Živý střih.
Odborné dovednosti
Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama.
Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama.
- Reklamní film.
- Reklamní film.
- Videoklip.
- Videoklip.
- Autorská reklama.
- Autorská reklama.
- Živý střih.
- Živý střih.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Analýza uměleckého díla
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Projekce (statická, dynamická)
Projekce (statická, dynamická)
Analýza uměleckého díla
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Týmová práce
Týmová práce
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Doporučená literatura
  • BORDWELL, David a Kristin THOMPSON. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. Vybrané kapitoly..
  • DANCYGER, Ken. DANCYGER, Ken. The technique of film and video editing: history, theory, and practice.. 5th ed. Burlington: Focal Press, c2011, xxv, 459 s. ISBN 978-0-240-81397-4.
  • Karel Reisz, Gavin Millar. The technoque of film editing. Burlington, 2010. ISBN 9787-024-0521-855.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr