|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Výuka primárně pracuje s hraným celovečerním filmem, zaměžuje se na fázi natáčen filmu, sestavování kalkulace a postprodukce. Základní okruhy: - příprava natáčení - finální kalkulace - natáčení - postprodukce - právní rámec audiovizuální výroby Praktická cvičení: - producentská explikace - esej na vybrané téma probírané látky
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 21 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student rozumí výrazu a orientuje se v díle. |
| Student rozumí výrazu a orientuje se v díle. |
| Student orientuje se v základní legislativě mediálních zákonů. |
| Student orientuje se v základní legislativě mediálních zákonů. |
| Student se seznamuje s měřením sledovanosti a uváděním reklam v lineárním televizním vysílání. |
| Student se seznamuje s měřením sledovanosti a uváděním reklam v lineárním televizním vysílání. |
| Student se orientuje v sestavení programu televizní stanice. |
| Student se orientuje v sestavení programu televizní stanice. |
| Student rozumí činnosti mediální agentury. |
| Student rozumí činnosti mediální agentury. |
| Student se seznámí s druhy televizních žánrů a jejich výrobou. |
| Student se seznámí s druhy televizních žánrů a jejich výrobou. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student umí vysvětlit základní pojmy Zákonu o rozhlasovém a televizním vysílání. |
| Student umí vysvětlit základní pojmy Zákonu o rozhlasovém a televizním vysílání. |
| Student rozumí licencování pořadů. |
| Student rozumí licencování pořadů. |
| Student identifikuje základní prvky spolupráce producenta s televizí veřejné služby. |
| Student identifikuje základní prvky spolupráce producenta s televizí veřejné služby. |
| Student identifikuje základní prvky spolupráce producenta s komerční televizí. |
| Student identifikuje základní prvky spolupráce producenta s komerční televizí. |
| Student chápe rozdíl mezi lineární a nelineární televizí. |
| Student chápe rozdíl mezi lineární a nelineární televizí. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Ústní zkouška |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).
-
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
-
DAVID Ivan. Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva.. Praha, 2015. ISBN 978-80-906089-0-0.
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
ROZEHNAL Aleš. Mediální právo.. Praha, 2017. ISBN 978-80-7380-033-8.
|