|
Vyučující
|
-
Krcha Daniel, MgA. Ph.D.
-
Nemeškal Libor, doc. MgA. Ph.D., Ed.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti si v rámci předmětu zároveň vyzkouší práci s technologií živého/obrazového střihu. Praktická cvičení: - Semestrální cvičení. - Úvod do reklamy. - Televizní reklama. - Reklamní film. - Videoklip. - Autorská reklama. - Střih komedie. - Romantická scéna. - Živý střih. - Praktická zkouška z předmětu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 78 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama. |
| Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama. |
| - Reklamní film. |
| - Reklamní film. |
| - Videoklip. |
| - Videoklip. |
| - Autorská reklama. |
| - Autorská reklama. |
| - Živý střih. |
| - Živý střih. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama. |
| Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama. |
| - Reklamní film. |
| - Reklamní film. |
| - Videoklip. |
| - Videoklip. |
| - Autorská reklama. |
| - Autorská reklama. |
| - Živý střih. |
| - Živý střih. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Bordwell, David a Kristin Thopson. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. Praha, 2011. ISBN 978-80-7331-217-6.
-
Karel Reisz, Gavin Millar. The technoque of film editing. Burlington, 2010. ISBN 9787-024-0521-855.
-
Ken Dancyger. The technoque of film and video editing: history, theory and practice. New York, 2011. ISBN 978-024-0813-974.
|