Předmět: Audiovizuální praktika Střihová skladba 4

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Audiovizuální praktika Střihová skladba 4
Kód předmětu KAAV/AV4SS
Organizační forma výuky Cvičení + Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 6
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Krcha Daniel, MgA. Ph.D.
  • Nemeškal Libor, doc. MgA. Ph.D., Ed.D.
Obsah předmětu
Studenti si v rámci předmětu zároveň vyzkouší práci s technologií živého/obrazového střihu. Praktická cvičení: - Semestrální cvičení. - Úvod do reklamy. - Televizní reklama. - Reklamní film. - Videoklip. - Autorská reklama. - Střih komedie. - Romantická scéna. - Živý střih. - Praktická zkouška z předmětu.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
  • Účast na výuce - 78 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 32 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku - 40 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu.
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu.
Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama.
Studenti se seznamují se strategiemi a různými možnostmi tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů - dokáží popsat a charakterizovat zákonitosti střihové skladby u: - Televizní reklama.
- Reklamní film.
- Reklamní film.
- Videoklip.
- Videoklip.
- Autorská reklama.
- Autorská reklama.
- Živý střih.
- Živý střih.
Odborné dovednosti
Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama.
Studenti jsou schopni aplikovat, popsat i charakterizovat jednotlivé strategie a možnosti tvůrčího přístupu ke střihové skladbě těchto žánrů a formátů: - Televizní reklama.
- Reklamní film.
- Reklamní film.
- Videoklip.
- Videoklip.
- Autorská reklama.
- Autorská reklama.
- Živý střih.
- Živý střih.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Analýza uměleckého díla
Analýza uměleckého díla
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Projekce (statická, dynamická)
Projekce (statická, dynamická)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Týmová práce
Týmová práce
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Hodnotící metody
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Bordwell, David a Kristin Thopson. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. Praha, 2011. ISBN 978-80-7331-217-6.
  • Karel Reisz, Gavin Millar. The technoque of film editing. Burlington, 2010. ISBN 9787-024-0521-855.
  • Ken Dancyger. The technoque of film and video editing: history, theory and practice. New York, 2011. ISBN 978-024-0813-974.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr