Vyučující
|
-
Bébarová Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je umožnění studentům seznamovat se aktivně s tvorbou významných osobností v oboru, s novými technologiemi, či tendencemi, technickými novinkami apod.; získat poznatky, zkušenosti a názory pozvaných lektorů. Výuka je tematicky zaměřena podle povahy, tematického zaměření ročníku a konkrétního programu výuky v ateliéru. Předmět bude individuálně přizpůsobován konkrétním úkolům a hostujícím umělcům a teoretikům oboru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je ovládání audiovizuální techniky a kreativita. |
Předpokladem je ovládání audiovizuální techniky a kreativita. |
Výsledky učení |
---|
Student získá teoretické i praktické znalosti a zkušenosti v oboru, kterému je workshop věnován. |
Student získá teoretické i praktické znalosti a zkušenosti v oboru, kterému je workshop věnován. |
Studenti umí popsat: - charakterizovat jedinečnosti konkrétních setkání s tvůrci, kteří v daném semestru realizují výuku - podstatu konkrétních postupů práce, s ohledem na svoji profesi - postup práce jednotlivých pedagogů - vysvětlit rozdíly mezi tvůrčími přístupy a metodami jednotlivých pedagogů |
Studenti umí popsat: - charakterizovat jedinečnosti konkrétních setkání s tvůrci, kteří v daném semestru realizují výuku - podstatu konkrétních postupů práce, s ohledem na svoji profesi - postup práce jednotlivých pedagogů - vysvětlit rozdíly mezi tvůrčími přístupy a metodami jednotlivých pedagogů |
Odborné dovednosti |
---|
Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - analyzovat rozdíly v tvůrčích postupech a metodách jednotlivých pedagogů předmětu - aplikovat dílčí metody pedagogů na svoje filmy / zadání - zvládne písemně zformulovat formou eseje stěžejní rozdíly mezi pedagogy a vztáhnout jejich tvůrčí perspektivu na svoje zadání - rozlišit a navrhnout řešení ve vztahu ke svému praktickému zadání |
Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - analyzovat rozdíly v tvůrčích postupech a metodách jednotlivých pedagogů předmětu - aplikovat dílčí metody pedagogů na svoje filmy / zadání - zvládne písemně zformulovat formou eseje stěžejní rozdíly mezi pedagogy a vztáhnout jejich tvůrčí perspektivu na svoje zadání - rozlišit a navrhnout řešení ve vztahu ke svému praktickému zadání |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Přednášení |
Přednášení |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Vojík, Vladimír. Podnikání v kultuře a umění = Arts management. Vyd. 1. Praha : ASPI, 2008. ISBN 978-80-7357-402-4.
|