|
Vyučující
|
-
Bébarová Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je umožnění studentům seznamovat se aktivně s tvorbou významných osobností v oboru, s novými technologiemi, či tendencemi, technickými novinkami apod.; získat poznatky, zkušenosti a názory pozvaných lektorů. Výuka je tematicky zaměřena podle povahy, tematického zaměření ročníku a konkrétního programu výuky v ateliéru. Předmět bude individuálně přizpůsobován konkrétním úkolům a hostujícím umělcům a teoretikům oboru.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student získá teoretické i praktické znalosti a zkušenosti v oboru, kterému je workshop věnován. |
| Student získá teoretické i praktické znalosti a zkušenosti v oboru, kterému je workshop věnován. |
| Studenti umí popsat: - charakterizovat jedinečnosti konkrétních setkání s tvůrci, kteří v daném semestru realizují výuku |
| Studenti umí popsat: - charakterizovat jedinečnosti konkrétních setkání s tvůrci, kteří v daném semestru realizují výuku |
| - podstatu konkrétních postupů práce, s ohledem na svoji profesi |
| - podstatu konkrétních postupů práce, s ohledem na svoji profesi |
| - postup práce jednotlivých pedagogů |
| - postup práce jednotlivých pedagogů |
| - vysvětlit rozdíly mezi tvůrčími přístupy a metodami jednotlivých pedagogů |
| - vysvětlit rozdíly mezi tvůrčími přístupy a metodami jednotlivých pedagogů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - analyzovat rozdíly v tvůrčích postupech a metodách jednotlivých pedagogů předmětu |
| Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - analyzovat rozdíly v tvůrčích postupech a metodách jednotlivých pedagogů předmětu |
| - aplikovat dílčí metody pedagogů na svoje filmy / zadání |
| - aplikovat dílčí metody pedagogů na svoje filmy / zadání |
| - zvládne písemně zformulovat formou eseje stěžejní rozdíly mezi pedagogy a vztáhnout jejich tvůrčí perspektivu na svoje zadání |
| - zvládne písemně zformulovat formou eseje stěžejní rozdíly mezi pedagogy a vztáhnout jejich tvůrčí perspektivu na svoje zadání |
| - rozlišit a navrhnout řešení ve vztahu ke svému praktickému zadání |
| - rozlišit a navrhnout řešení ve vztahu ke svému praktickému zadání |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Vojík, Vladimír. Podnikání v kultuře a umění = Arts management. Vyd. 1. Praha : ASPI, 2008. ISBN 978-80-7357-402-4.
|