|
Vyučující
|
-
Bébarová Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Podmínkou splnění zápočtu je aktivní účast na vybraném českém/slovenském eventu a následné písemné vyhodnocení.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Studenti by měli být schopni samostatně uvažovat, kriticky hodnotit předkládaná díla z dějin filmu a svůj názor nejen prezentovat, ale také argumentačně podpořit. Neměl by být pro ně problém číst zahraniční literaturu a recenze, individuálně rozvíjet orientaci v probírané látce. |
| Studenti by měli být schopni samostatně uvažovat, kriticky hodnotit předkládaná díla z dějin filmu a svůj názor nejen prezentovat, ale také argumentačně podpořit. Neměl by být pro ně problém číst zahraniční literaturu a recenze, individuálně rozvíjet orientaci v probírané látce. |
| - dokáží popsat a charakterizovat jednotlivé profesní akce |
| - dokáží popsat a charakterizovat jednotlivé profesní akce |
| - orientují se v profesionální nabídce odborných aktivit (masterclassy, Industry sekce mezinárodních filmových festivalů) |
| - orientují se v profesionální nabídce odborných aktivit (masterclassy, Industry sekce mezinárodních filmových festivalů) |
| - dokáží vyjmenovat a popsat rozdíly training programů profesních organizací (Kreativní Evropa - Média, Scripteast, Midpoint ad.) |
| - dokáží vyjmenovat a popsat rozdíly training programů profesních organizací (Kreativní Evropa - Média, Scripteast, Midpoint ad.) |
| - zvládnou charakterizovat organizaci času na mezinárodních filmových akcích - umí rozlišit filmové trhy od distribučních trhů a tvůrčích pitch aktivit |
| - zvládnou charakterizovat organizaci času na mezinárodních filmových akcích - umí rozlišit filmové trhy od distribučních trhů a tvůrčích pitch aktivit |
| - dokáží popsat, co to je "pitching" |
| - dokáží popsat, co to je "pitching" |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - Studenti za využití získaných znalostí prakticky absolvují vybrané aktivity (účastní se Industry sekcí) |
| - Studenti za využití získaných znalostí prakticky absolvují vybrané aktivity (účastní se Industry sekcí) |
| - Studenti aplikují získané znalosti a adekvátně si vybírají Industry a Training aktivity |
| - Studenti aplikují získané znalosti a adekvátně si vybírají Industry a Training aktivity |
| - Písemně shrnou formou eseje svoji individuální zkušenost z vybraných aktivit |
| - Písemně shrnou formou eseje svoji individuální zkušenost z vybraných aktivit |
| - Aktivně se dokáží připravit na svůj pitching |
| - Aktivně se dokáží připravit na svůj pitching |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza uměleckého díla |
| Individuální práce studentů |
| Analýza uměleckého díla |
| Individuální práce studentů |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Analýza prezentace studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Analýza prezentace studenta |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
DE VALCK, Marijke (ed). Film Festivals.. Routledge, 2016. ISBN 978-0415712477.
-
EDWARDS Rona, SKERBELIS Monika. The Complete Filmmaker's Guide to Film Festivals: Your All Access Pass to launching your film on the festival circuit.. Michael Wiese Productions, 2012. ISBN 978-1615930883.
-
HOLLAND Christopher. Film Festival Secrets: A Handbook For Independent Filmmakers.. Stomp Tokyo, 2008. ISBN 978-0971835610.
-
IORDANOVA, Dina Iordanova (ed.). The Film Festival Reader, St Andrews Film Studies.. 2015. ISBN 978-1908437082.
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
WONG HING-YUK, Cindy. . Film Festivals: Culture, People, and Power on the Global Screen.. Rutgers University Press, 2011. ISBN 978-0813551210.
|