|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Součástí předmětu jsou také praktická cvičení a jejich kolektivní rozbor. Základem společného hledání "pravidel" záběrování žánrových scén je rozbor vybraných ukázek ze současné hollywoodské produkce, které jsou následně porovnány s ukázkami z evropské a světové kinematografie. Přitom je kladen důraz nejen na charakteristické odlišnosti, ale především na shodné postupy ukazující na nezbytný řemeslný základ. Na analýzu navazuje diskuze, směřující k hlubšímu pochopení podstaty záběrovacích "pravidel" a jejich zdůvodnění ve fyzikálním, psychologickém a kulturním kontextu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student zvládá technologie v daném oboru. |
| Student zvládá technologie v daném oboru. |
| - student umí popsat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) |
| - student umí popsat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) |
| - je schopen charakterizovat postupy práce na klauzurním filmu/zadání z hlediska specifik své specializace a s ohledem na žánrové kategorie filmu / zadání |
| - je schopen charakterizovat postupy práce na klauzurním filmu/zadání z hlediska specifik své specializace a s ohledem na žánrové kategorie filmu / zadání |
| - umí vyjmenovat varianty řešení konkrétního zadání s ohledem na svoji profesi |
| - umí vyjmenovat varianty řešení konkrétního zadání s ohledem na svoji profesi |
| - je schopen aktivně participovat na prezentacích štábů |
| - je schopen aktivně participovat na prezentacích štábů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - dovede navrhnout, z hlediska své specializace, s ohledem na specifika žánru a v zájmu celku, nejvhodnější postup práce na zadání |
| Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - dovede navrhnout, z hlediska své specializace, s ohledem na specifika žánru a v zájmu celku, nejvhodnější postup práce na zadání |
| - dovede realizovat zadání (projekt, film) |
| - dovede realizovat zadání (projekt, film) |
| - zvládá aplikovat alternativy v zásvislosti na průběhu postupu práce na zadání (filmu, projektu) |
| - zvládá aplikovat alternativy v zásvislosti na průběhu postupu práce na zadání (filmu, projektu) |
| - prezentuje ve štábu i samostatně postup práce na klauzurním zadání s ohledem na žánr filmu / zadání |
| - prezentuje ve štábu i samostatně postup práce na klauzurním zadání s ohledem na žánr filmu / zadání |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Supervize na pracovišti |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza edukačního materiálu |
| Supervize na pracovišti |
|
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba.
|