|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Student se podílí na asistentských pozicích při natáčení audiovizuální tvorby spolužáků. Vykonává funkce ve štábu ve vazbě na své profesní zaměření.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| Student dokáže: - definovat cíl VFX spolupráce na projektu |
| Student dokáže: - definovat cíl VFX spolupráce na projektu |
| - vysvětlit návrh SFX/VFX řešení |
| - vysvětlit návrh SFX/VFX řešení |
| - popsat zvolené VFX technologie |
| - popsat zvolené VFX technologie |
| - vysvětlit optimální podmínky pro realizaci VFX |
| - vysvětlit optimální podmínky pro realizaci VFX |
| - prezentovat VFX činnosti na společném projektu |
| - prezentovat VFX činnosti na společném projektu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student umí: - komunikovat se členy filmového štábu o společném tvůrčím záměru |
| Student umí: - komunikovat se členy filmového štábu o společném tvůrčím záměru |
| - zabezpečit podmínky pro realizaci VFX |
| - zabezpečit podmínky pro realizaci VFX |
| - řídit natáčení VFX podkladů v úloze supervizora |
| - řídit natáčení VFX podkladů v úloze supervizora |
| - připravit časový plán postprodukce |
| - připravit časový plán postprodukce |
| - prezentovat VFX činnosti na společném projektu |
| - prezentovat VFX činnosti na společném projektu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Supervize na pracovišti |
| Analýza výkonů studenta |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Supervize na pracovišti |
|
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
|