|
Vyučující
|
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Batoušek Štěpán, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
Teoretické základy 3D technologie, výuka v programech Blender, Maya, 3DSMax. Postupy při modelování objektu, jeho základním rigování a vytvoření textur. Posluchači se rovněž seznámí s metodami renderování ve vrstvách a naučí se pracovat se specializovanými renderovacími programy - např. Arnold. Na tato témata pak navazují informace o práci s vyrenderovanými vrstvami a jejich vzájemným laděním v programu Nuke.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Projekce (statická, dynamická), Praktické procvičování
- Příprava na zkoušku
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 21 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student je schopen pochopit význam trikové kamery v jednotlivých technologiích animovaného filmu. |
| Student je schopen pochopit význam trikové kamery v jednotlivých technologiích animovaného filmu. |
| Student dokáže: - Definovat kroky přípravy trikového řešení společného projektu - Definovat technologickou a časovou náročnost společného projektu - Popsat spolupráci VFX pracoviště s filmovým štábem - Popsat vztah pregradingu a gradingu k VFX postprodukci - Vysvětlit nutnost záznamu parametrů scény pro postprodukci |
| Student dokáže: - Definovat kroky přípravy trikového řešení společného projektu - Definovat technologickou a časovou náročnost společného projektu - Popsat spolupráci VFX pracoviště s filmovým štábem - Popsat vztah pregradingu a gradingu k VFX postprodukci - Vysvětlit nutnost záznamu parametrů scény pro postprodukci |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dokáže: - Vytvořit funkční VFX breakdown společného projektu - Koordinovat spolupráci na realizaci VFX - Vytvořit záznam scény pro potřeby VFX - Vytvořit a odladit materiály pro 3D objekt - Zvládnout základní nedestruktivní barevnou korekci záběru |
| Student dokáže: - Vytvořit funkční VFX breakdown společného projektu - Koordinovat spolupráci na realizaci VFX - Vytvořit záznam scény pro potřeby VFX - Vytvořit a odladit materiály pro 3D objekt - Zvládnout základní nedestruktivní barevnou korekci záběru |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Praktické procvičování |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Praktické procvičování |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
https://download.autodesk.com/global/docs/maya2014/en_us/.
|