|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Konkrétní témata: - Teoretický úvod do programu Avid Media Composer. - Digitální workflow a techniky. - Pozice data manažera. - Pozice asistenta střihu. - Pozice supervizora skriptu. - Úvod do žánrů. - Střih akčních scén. - Střih honiček.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Příprava na zkoušku
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 21 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| - Možnosti a limity střihové skladby dialogu v praxi. |
| - Možnosti a limity střihové skladby dialogu v praxi. |
| - Střihač a jeho postavení ve štábu. |
| - Střihač a jeho postavení ve štábu. |
| - Střihová skladba ve fázi preprodukce. |
| - Střihová skladba ve fázi preprodukce. |
| - Střihová skladba ve fázi produkce. |
| - Střihová skladba ve fázi produkce. |
| - Střihová skladba ve fázi postprodukce. |
| - Střihová skladba ve fázi postprodukce. |
| - Řešení skriptových chyb. |
| - Řešení skriptových chyb. |
| - Vztah a komunikace mezi režisérem a střihačem. |
| - Vztah a komunikace mezi režisérem a střihačem. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - Možnosti a limity střihové skladby dialogu v praxi. |
| - Možnosti a limity střihové skladby dialogu v praxi. |
| - Střihač a jeho postavení ve štábu. |
| - Střihač a jeho postavení ve štábu. |
| - Střihová skladba ve fázi preprodukce. |
| - Střihová skladba ve fázi preprodukce. |
| - Střihová skladba ve fázi produkce. |
| - Střihová skladba ve fázi produkce. |
| - Střihová skladba ve fázi postprodukce. |
| - Střihová skladba ve fázi postprodukce. |
| - Řešení skriptových chyb. |
| - Řešení skriptových chyb. |
| - Vztah a komunikace mezi režisérem a střihačem. |
| - Vztah a komunikace mezi režisérem a střihačem. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Individuální práce studentů |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Individuální práce studentů |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Arundale, Scott. Modern Post: Workflows and Techniques for Digital Filmmakers. Burlington, MA, 2014. ISBN 9780415747028.
-
Castle, Bryan. Media Composer: Editing Essentials. USA, 2014. ISBN 9781936121793.
-
Coleman, Lori. Make the Cut: A Guide to Becoming a Successful Assistant Editor in Film and TV. Boston, 2010. ISBN 9780240813981.
-
CYBULSKI, Mary. Beyond Continuity: Script Supervision for Modern Filmmaker. Burlington: Focal Press, 2014.
-
Kauffmann, Sam. Avid Editing: A Guide for Beginning and Intermediate Users. Burlington, MA, 2012. ISBN 978024081566.
|