|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Kurz objasňuje témata: - Postavení reklamy v systému marketingových komunikací. - Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely. - Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení. - Výroba a development reklamy - Brief, režijní treatment, režijní explikace a příprava reklamního natáčení - Vývoj nových trendů v oblasti reklamy. - Struktura komunikační/reklamní agentury.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Analýza prezentace
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student se podrobně seznámí se stanovením reklamních cílů, rolí reklamy v budování značky, základními prvky reklamní kreativní strategie (strategií reklamního sdělení, reklamními apely, informačním obsahem, formáty a samotným provedením reklamy). |
| Student se podrobně seznámí se stanovením reklamních cílů, rolí reklamy v budování značky, základními prvky reklamní kreativní strategie (strategií reklamního sdělení, reklamními apely, informačním obsahem, formáty a samotným provedením reklamy). |
| - zákonitosti reklamní tvorby |
| - zákonitosti reklamní tvorby |
| - zná a dokáže definovat "cílovou skupinu" |
| - zná a dokáže definovat "cílovou skupinu" |
| - různé reklamní strategie |
| - různé reklamní strategie |
| - strategie reklamního sdělení |
| - strategie reklamního sdělení |
| - rozlišuje reklamní nástroje v závislosti na médiích |
| - rozlišuje reklamní nástroje v závislosti na médiích |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - zvolit správnou strategii reklamy |
| - zvolit správnou strategii reklamy |
| - vybrat adekvátní nástroje, vhodné pro danou reklamní strategii |
| - vybrat adekvátní nástroje, vhodné pro danou reklamní strategii |
| - definovat a zvolit "cílovou skupinu" |
| - definovat a zvolit "cílovou skupinu" |
| - vytvořit reklamní spot podle zadání |
| - vytvořit reklamní spot podle zadání |
| - aplikovat vybranou reklamní strategii |
| - aplikovat vybranou reklamní strategii |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
BALDWIN, Huntley. How to create effective TV commercials.. 2nd ed. Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1989. ISBN 978-0844230313.
-
FRIED, Jason a David Heinemeier HANSSON. Rework.. New York: Crown Business., 2010. ISBN 978-0307463746.
-
OGILVY David. Ogilvy on advertising.. New York: Vintage Books, 1983. ISBN 978-0394729039.
-
STEEL Jon. Perfect pitch: the art of selling ideas and winning new business.. Chichester: John Wiley, 2007. ISBN 0471789763.
-
TUNGATE Mark. Adland: a global history of advertising.. Second edition. Philadelphia, PA: Kogan Page, 2013. ISBN 978-0749464318.
-
YOUNG James Webb. A technique for producing ideas.. New York: McGraw-Hill, 2003. ISBN 0071410945.
|