Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Student se podílí na asistentských pozicích při natáčení audiovizuální tvorby spolužáků. Vykonává funkce ve štábu ve vazbě na své profesní zaměření.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- Student zná základní dramaturgická pravidla využití filmového dialogu, |
- Student zná základní dramaturgická pravidla využití filmového dialogu, |
- vysvětlit své záměry realizace při práci na dialogovém cvičení, |
- vysvětlit své záměry realizace při práci na dialogovém cvičení, |
- umí vysvětlit postupy při zpracování dialogu ve zvukové postprodukci, |
- umí vysvětlit postupy při zpracování dialogu ve zvukové postprodukci, |
- popíše základní rozdíl při SW řešení čištění dialogu (Izotop,Waves, AconDigital atd.), |
- popíše základní rozdíl při SW řešení čištění dialogu (Izotop,Waves, AconDigital atd.), |
- uvede a popíše základní pravidla pro import/export projektu v rámci DAW (DigitalAudioWorkstation). |
- uvede a popíše základní pravidla pro import/export projektu v rámci DAW (DigitalAudioWorkstation). |
Odborné dovednosti |
---|
- Student využívá pravidla dramaturgie filmového dialogu, |
- Student využívá pravidla dramaturgie filmového dialogu, |
- identifikuje vhodné snímání dialogu pro danou scénu, |
- identifikuje vhodné snímání dialogu pro danou scénu, |
- umí pomocí dílčích cvičení definovat základní potřeby pro správné čištění dialogů se základními funkcemi úprav DAW nebo rozšiřujícím SW, |
- umí pomocí dílčích cvičení definovat základní potřeby pro správné čištění dialogů se základními funkcemi úprav DAW nebo rozšiřujícím SW, |
- aplikuje své získané znalosti na semestrální práci (dramaturgie, záznam, postprodukce), |
- aplikuje své získané znalosti na semestrální práci (dramaturgie, záznam, postprodukce), |
- je schopen prezentovat svou semestrální práci v rámci specializace zvuková skladba (zkušební komise, AAV prezentace atd.). |
- je schopen prezentovat svou semestrální práci v rámci specializace zvuková skladba (zkušební komise, AAV prezentace atd.). |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
Základy zvukové tvorby ve filmu a TV.. FAMU. Praha, 1995.
-
Bláha, Ivo. Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. 1. vyd. Praha : Akademie múzických umění, 1995. ISBN 808588304X.
-
Grace, J. Hudba a zvuk na počítači.
-
Hůrka, M. Když se řekne zvukový film.
-
Vlachý, V. Praxe zvukové techniky.
|