|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Student se podílí na asistentských pozicích při natáčení audiovizuální tvorby spolužáků. Vykonává funkce ve štábu ve vazbě na své profesní zaměření.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| - Student zná základní dramaturgická pravidla využití filmového dialogu, |
| - Student zná základní dramaturgická pravidla využití filmového dialogu, |
| - vysvětlit své záměry realizace při práci na dialogovém cvičení, |
| - vysvětlit své záměry realizace při práci na dialogovém cvičení, |
| - umí vysvětlit postupy při zpracování dialogu ve zvukové postprodukci, |
| - umí vysvětlit postupy při zpracování dialogu ve zvukové postprodukci, |
| - popíše základní rozdíl při SW řešení čištění dialogu (Izotop,Waves, AconDigital atd.), |
| - popíše základní rozdíl při SW řešení čištění dialogu (Izotop,Waves, AconDigital atd.), |
| - uvede a popíše základní pravidla pro import/export projektu v rámci DAW (DigitalAudioWorkstation). |
| - uvede a popíše základní pravidla pro import/export projektu v rámci DAW (DigitalAudioWorkstation). |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - Student využívá pravidla dramaturgie filmového dialogu, |
| - Student využívá pravidla dramaturgie filmového dialogu, |
| - identifikuje vhodné snímání dialogu pro danou scénu, |
| - identifikuje vhodné snímání dialogu pro danou scénu, |
| - umí pomocí dílčích cvičení definovat základní potřeby pro správné čištění dialogů se základními funkcemi úprav DAW nebo rozšiřujícím SW, |
| - umí pomocí dílčích cvičení definovat základní potřeby pro správné čištění dialogů se základními funkcemi úprav DAW nebo rozšiřujícím SW, |
| - aplikuje své získané znalosti na semestrální práci (dramaturgie, záznam, postprodukce), |
| - aplikuje své získané znalosti na semestrální práci (dramaturgie, záznam, postprodukce), |
| - je schopen prezentovat svou semestrální práci v rámci specializace zvuková skladba (zkušební komise, AAV prezentace atd.). |
| - je schopen prezentovat svou semestrální práci v rámci specializace zvuková skladba (zkušební komise, AAV prezentace atd.). |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
Základy zvukové tvorby ve filmu a TV.. FAMU. Praha, 1995.
-
Bláha, Ivo. Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. 1. vyd. Praha : Akademie múzických umění, 1995. ISBN 808588304X.
-
Grace, J. Hudba a zvuk na počítači.
-
Hůrka, M. Když se řekne zvukový film.
-
Vlachý, V. Praxe zvukové techniky.
|