|
Vyučující
|
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Velič Martin, MgA. ArtD.
-
Nemeškal Libor, doc. MgA. Ph.D., Ed.D.
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
-
Hruda Pavel, MgA.
-
Cyroň Milan, Mgr. Ph.D.
-
Gogola Jan, prof. doc. Mgr.MgA
-
Liebenberger Július, Mgr. art. ArtD.
-
Konečný Lubomír, MgA.
-
Babinec Petr, MgA. Ph.D.
-
Dvořáčková Markéta, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Společné semestrální cvičení: Hrané dramatické dílo v délce 5-7 min. Povinné prezentace: - Námět (RaS). - Explikační prezentace (P, RaS, K). - Realizační prezentace (všechny složky). - Zpráva z natáčení a ukázka denních prací (P, St). - Hrubý střih (St, R). - Příprava mixu a vizuálních efektů (Z, VFX). - Schvalovací prezentace (P, VFX, Zv, RaS).
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 37 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Popsat výrobní procesy klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Popsat výrobní procesy klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Charakterizovat povinnosti jednotlivých členů štábu při výrobě klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Charakterizovat povinnosti jednotlivých členů štábu při výrobě klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Definovat plán postupu na výrobě klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Definovat plán postupu na výrobě klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Vysvětlit postup řešení klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Vysvětlit postup řešení klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Popsat realizaci klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) z hlediska své profese |
| Popsat realizaci klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) z hlediska své profese |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Navrhnout a komunikovat vlastní řešení klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Navrhnout a komunikovat vlastní řešení klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Prezentovat cíle a záměry klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Prezentovat cíle a záměry klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Vytvořit klauzurní cvičení dle zadání (paralelní vyprávění) |
| Vytvořit klauzurní cvičení dle zadání (paralelní vyprávění) |
| Konstruktivně analyzovat průběh i výsledek realizace klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Konstruktivně analyzovat průběh i výsledek realizace klauzurního cvičení (paralelní vyprávění) |
| Písemně reflektovat školní díla z klauzurních projekcí |
| Písemně reflektovat školní díla z klauzurních projekcí |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Cvičení na počítači |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Odborná literatura k jednotlivým profesím..
|