|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Student se podílí na asistentských pozicích při natáčení audiovizuální tvorby spolužáků. Vykonává funkce ve štábu ve vazbě na své profesní zaměření.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| - definovat hierarchii ve filmovém štábu, |
| - definovat hierarchii ve filmovém štábu, |
| - vysvětlit pokyny při filmovém natáčení, |
| - vysvětlit pokyny při filmovém natáčení, |
| - vysvětlit roli své profese (mistra zvuku), |
| - vysvětlit roli své profese (mistra zvuku), |
| - popsat technické zázemí, |
| - popsat technické zázemí, |
| - vyjmenovat role jednotlivých profesí filmového štábu. |
| - vyjmenovat role jednotlivých profesí filmového štábu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - stanovuje svou roli v rámci hierarchie ve filmovém štábu, |
| - stanovuje svou roli v rámci hierarchie ve filmovém štábu, |
| - identifikuje role jednotlivých profesí a dle toho s nimi komunikuje, |
| - identifikuje role jednotlivých profesí a dle toho s nimi komunikuje, |
| - využívá odborné znalosti své profese, |
| - využívá odborné znalosti své profese, |
| - navrhuje základní technický řetězec pro využití ve své profesi, |
| - navrhuje základní technický řetězec pro využití ve své profesi, |
| - aplikuje své znalosti ve filmové postprodukci. |
| - aplikuje své znalosti ve filmové postprodukci. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Supervize na pracovišti |
| Supervize na pracovišti |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
|