|
Vyučující
|
-
Hudeček Ondřej
-
Velič Martin, MgA. ArtD.
-
Kubeček Tomáš, MgA.
-
Liebenberger Július, Mgr. art. ArtD.
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Konečný Lubomír, MgA.
-
Ondruš Juraj, MgA. Ph.D.
-
Hruda Pavel, MgA.
-
Pešek Lukáš, MgA.
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
|
|
Obsah předmětu
|
Společné semestrální cvičení: Dialogová etuda. Povinné prezentace: - Námět (RaS). - Explikační prezentace (P, RaS, K). - Realizační prezentace (všechny složky). - Zpráva z natáčení a ukázka denních prací (P, St). - Hrubý střih (St, R). - Příprava mixu a vizuálních efektů (Z, VFX). - Schvalovací prezentace (P, VFX, Zv, RaS).
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
| - student zná základní pravidla využití dialogu |
| - student zná základní pravidla využití dialogu |
| - vysvětlí a obhájí námět dialogového cvičení |
| - vysvětlí a obhájí námět dialogového cvičení |
| - definuje, co se od něj očekává v rámci explikační a realizační prezentace |
| - definuje, co se od něj očekává v rámci explikační a realizační prezentace |
| - umí vysvětlit postupy zpracování Zprávy z natáčení |
| - umí vysvětlit postupy zpracování Zprávy z natáčení |
| - definuje, co je hrubý střih, mix a v čem spočívá práce s vizuálními efekty |
| - definuje, co je hrubý střih, mix a v čem spočívá práce s vizuálními efekty |
| - vyjmenuje obsah schvalovací prezentace |
| - vyjmenuje obsah schvalovací prezentace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - student využívá pravidla psaní dialogu |
| - student využívá pravidla psaní dialogu |
| - identifikuje vhodný dialog pro danou scénu |
| - identifikuje vhodný dialog pro danou scénu |
| - vystaví odpovídající prezentaci pro explikační a realizační poradu |
| - vystaví odpovídající prezentaci pro explikační a realizační poradu |
| - umí vypracovat zprávu z natáčení |
| - umí vypracovat zprávu z natáčení |
| - stanoví svůj postoj při hrubém střihu, mixu či práci s vizuálními efekty |
| - stanoví svůj postoj při hrubém střihu, mixu či práci s vizuálními efekty |
| - je schopen vystavět schvalovací prezentaci |
| - je schopen vystavět schvalovací prezentaci |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Analýza uměleckého díla |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Cvičení na počítači |
| Analýza uměleckého díla |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Analýza výkonů studenta |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
|