Předmět: Plenér 1

» Seznam fakult » FMK » KAAV
Název předmětu Plenér 1
Kód předmětu KAAV/AV1PL
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Velič Martin, MgA. ArtD.
  • Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
  • Cyroň Milan, Mgr. Ph.D.
  • Bébarová Jana, Mgr. Ph.D.
  • Hruda Pavel, MgA.
  • Dvořáčková Markéta, Mgr.
  • Gogola Jan, prof. doc. Mgr.MgA
  • Konečný Lubomír, MgA.
  • Krcha Daniel, MgA. Ph.D.
  • Masník Boris, ak. mal.
  • Nemeškal Libor, doc. MgA. Ph.D., Ed.D.
Obsah předmětu
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který bude zaměřen především na - rozvoj osobnosti - týmovou spolupráci - argumentační dovednosti - součástí jsou i výtvarné aktivity.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Zážitková (sebezkušenostní), Sebereflexe, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci.
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci.
- popsat specifika práce v týmu
- popsat specifika práce v týmu
- definovat svou úlohu v týmu
- definovat svou úlohu v týmu
- popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu
- popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu
- analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby
- analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby
- popsat nástroje týmové práce
- popsat nástroje týmové práce
Odborné dovednosti
- aplikovat nástroje týmové spolupráce
- aplikovat nástroje týmové spolupráce
- komunikovat se všemi složkami AV štábu
- komunikovat se všemi složkami AV štábu
- v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání
- v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání
- prezentovat výsledek týmové práce
- prezentovat výsledek týmové práce
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Týmová práce
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Zážitková (sebezkušenostní)
Zážitková (sebezkušenostní)
Sebereflexe
Sebereflexe
Týmová práce
Hodnotící metody
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Rozhovor
Rozhovor
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
  • THALER, Richard. Nudge (Šťouch). Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr