Vyučující
|
-
Velič Martin, MgA. ArtD.
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
-
Cyroň Milan, Mgr. Ph.D.
-
Bébarová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Hruda Pavel, MgA.
-
Dvořáčková Markéta, Mgr.
-
Gogola Jan, prof. doc. Mgr.MgA
-
Konečný Lubomír, MgA.
-
Krcha Daniel, MgA. Ph.D.
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Nemeškal Libor, doc. MgA. Ph.D., Ed.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který bude zaměřen především na - rozvoj osobnosti - týmovou spolupráci - argumentační dovednosti - součástí jsou i výtvarné aktivity.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Zážitková (sebezkušenostní), Sebereflexe, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci. |
Student si vybuduje návyky k týmové spolupráci. |
- popsat specifika práce v týmu |
- popsat specifika práce v týmu |
- definovat svou úlohu v týmu |
- definovat svou úlohu v týmu |
- popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu |
- popsat svoje tvůrčí záměry ve vztahu k zadání praktického úkolu |
- analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby |
- analyzovat možnosti svého tvůrčího vkladu, s ohledem na komplexnost AV tvorby |
- popsat nástroje týmové práce |
- popsat nástroje týmové práce |
Odborné dovednosti |
---|
- aplikovat nástroje týmové spolupráce |
- aplikovat nástroje týmové spolupráce |
- komunikovat se všemi složkami AV štábu |
- komunikovat se všemi složkami AV štábu |
- v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání |
- v závislosti na své specializaci realizovat praktické zadání |
- prezentovat výsledek týmové práce |
- prezentovat výsledek týmové práce |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Sebereflexe |
Sebereflexe |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Rozhovor |
Rozhovor |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
-
THALER, Richard. Nudge (Šťouch). Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
|