|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Základy profesionální prezentace voblasti audiovize 2. Příprava podkladů 3. Struktura prezentace 4. Tvorba prezentace preprodukční fáze animovaného díla
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
| Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
| vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
| definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
| definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
| vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
| vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
| vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
| vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
| popsat principy při žádosti o finanční podporu |
| popsat principy při žádosti o finanční podporu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
| rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
| rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
| rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
| navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
| navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
| realizovat prezentaci vlastního projektu |
| realizovat prezentaci vlastního projektu |
| aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
| aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
DUARTE, Nancy. Slajdologie: tajemství tvorby skvělých prezentací. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0009-4.
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
Reynolds, Garr. Prezentace a zen : jednoduše a srozumitelně o designu prezentací a jejich předvádění. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2009. ISBN 978-80-7413-047-2.
|