|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Produkční zázemí v ČR i zahraničí. 2. Ustálená legislativa a normy spojené s produkcí audiovizuálního díla a s jeho distribucí a propagací. 3. Principy příprav a realizace žádostí o finanční podporu z veřejných zdrojů (např. Státní fond kinematografie, Nadační fond Filmtalent Zlín). 4. Prezentace, tzv. pitching, na domácí i mezinárodní půdě. 5. Možnosti pro distribuci díla (kino, TV, VOD aj.).
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
| Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
| vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
| definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
| definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
| vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
| vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
| vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
| vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
| popsat principy při žádosti o finanční podporu |
| popsat principy při žádosti o finanční podporu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
| rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
| rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
| rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
| navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
| navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
| realizovat prezentaci vlastního projektu |
| realizovat prezentaci vlastního projektu |
| aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
| aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
Mitchell, Ben. Independent animation: developing, producing and distributing your animated films. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2017. ISBN 978-1-1388-5572-4.
-
Rall, Hannes. Animation: from concept to production. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138041196.
-
Winder, Catherine. Producing animation. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2011. ISBN 978-0-240-81535-0.
|