|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který bude zaměřen především na: 1. rozvoj osobnosti 2. týmovou spolupráci 3. argumentační dovednosti 4. součástí jsou i výtvarné aktivity
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Ochota a schopnost zapojení do týmu, komunikovat |
| Ochota a schopnost zapojení do týmu, komunikovat |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| umí vyhodnotit co z viděného a prožitého má vztah k tématu |
| umí vyhodnotit co z viděného a prožitého má vztah k tématu |
| dovede konceptuálně myslet, rozvíjet téma |
| dovede konceptuálně myslet, rozvíjet téma |
| umí nad svou prací uvažovat v kontextu |
| umí nad svou prací uvažovat v kontextu |
| zná způsob práce s vybranými technikami |
| zná způsob práce s vybranými technikami |
| zná základní termíny a jejich význam pro analýzu obrazu |
| zná základní termíny a jejich význam pro analýzu obrazu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| dovede vytvořit sérii výtvarných prací na dané téma |
| dovede vytvořit sérii výtvarných prací na dané téma |
| ovládá různé výtvarné techniky |
| ovládá různé výtvarné techniky |
| výtvarným dílem komunikuje sdělení |
| výtvarným dílem komunikuje sdělení |
| dovede komunikovat se studenty i s pedagogem nad rozpracovanou prací |
| dovede komunikovat se studenty i s pedagogem nad rozpracovanou prací |
| dovede projekt dovést do cíle, sérii uzavřít |
| dovede projekt dovést do cíle, sérii uzavřít |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Plamínek, Jiří. Týmová spolupráce a hodnocení lidí. Praha: Grada, 2009. ISBN 97880-247-2796-7.
-
THALER, Richard. Nudge (Šťouch). Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
-
Whitmore, John. Koučování : rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. 2., rozš. vyd. Praha : Management Press, 2004. ISBN 80-7261-101-1.
-
Williams, Richard. The Animatorś Survival Kit. 1999.
|